כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בשווי 700 מיליון דולר

היאכטה של ​​פוטין עם מחזיק נייר טואלט מזהב

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, לא חסך בהוצאות על יאכטת העל שלו, השווה 700 מיליון דולר, היאכטה בעלת רחבת ריקודים משלה, בריכות שחייה, ספא, סאונה, תיאטרון, חדר כושר ושני מנחתי מסוקים

היאכטה של ​​פוטין עם מחזיק נייר טואלט מזהב
מעגן יאכטות באיטליה צילום: pixabay

פוטין, שכוחותיו ממשיכים לתקוף את אוקראינה, לא חסך בהוצאות על יאכטת העל שלו, השווה לפי הערכות 700 מיליון דולר. היאכטה מצוידת ברחבת ריקודים משלה, ואפילו מחזיקי נייר טואלט מוזהבים. "זה כמו עיר קטנה", כך אמר ל"סאן" עובד אלמוני המעורב בבנייתה על כלי השיט היוקרתי שעגנה במרינה די קררה באיטליה. "יש אינספור בריכות שחייה, ספא, סאונה, תיאטרון, אולמות נשפים, חדר כושר, ושני מנחתי מסוקים".

 

ה'ניו יורק פוסט' מדווח, כי יש גם חדרי רחצה המצוידים בברזי זהב ומחזיקי נייר טואלט מזהב, בתוספת רחבת ריקודים ובריכה. "כל משטח הוא שיש או זהב", אמר הבנאי על הכלי הנוצץ. "קשה לבלוע את העובדה שהספינה הכי מדהימה בעולם נמצאת בבעלות אדם שמפציץ אזרחים באוקראינה", המשיך. "וזה כמות בלתי נתפסת של עושר כשהמשכורת הממוצעת של הרוסי היא כ-12,500 דולר בשנה, ואנשים שם מתקשים לאכול".

כזכור במהלך נאום ביום שלישי האחרון בפני הפרלמנט האיטלקי, נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הפציר באיטליה להחרים את נכסיהם של פוטין ותומכיו, שלטענתו נוסעים לעתים קרובות לאיטליה. "אל תהיו אתר נופש לרוצחים", אמר, וקרא לרשויות האיטלקיות לתפוס כל יאכטה רוסית.

ולדמיר פוטין יאכטה בריכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד