י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

על חומותייך • אברהמי רוט בקליפ ליום ירושלים

אברהמי רוט מגיש: שיר מיוחד ל'יום ירושלים' • בלחן של אחיו דודי, מבצע אברהמי את השיר 'על חומותייך ירושלים' לצלילים שכתב אריק שחר • על הפקת הקליפ - יוחאי כפיר

על חומותייך • אברהמי רוט בקליפ ליום ירושלים

אמן הנשמה אברמי רוט משיק היום (ד), לכבוד 'יום ירושלים', וידיאו קליפ מיוחד לשיר 'על חומותייך'. הקליפ בוחר להתמקד בנושא ה"שוויון בנטל", ולהציג את החיבור בין עולמם של לומדי התורה לזה של חיילי צה"ל, כאשר החייל מזווית ראייתו עסוק באימונים ובשמירות על עם ישראל - באותו הזמן ממש עסוק בן התורה בתפילות ולימוד עבור כלל ישראל, ובתוכם כמובן החייל.



לקראת סוף הקליפ שני העולמות נפגשים, והם נזכרים כי ישראל ערבים זה לזה. כפי שכתב דוד המלך 'הפקדתי שומרים' - אלו שומרים ואלו שומרים.

הזמר אברמי רוט סלל את דרכו אל מרכז 'היכל הנגינה' היהודי בעזרת החן המיוחד שבקולו, המאפשר לו מעבר טבעי וייחודי בין הזמר החסידי לחזנות. כיום הוא ניצב בצמרת שני התחומים הללו, מופיע בפני ציבור מגוון בקונצרטים של גדולי החזנים ומוזמן תדיר לאירועים יוקרתיים ולמופעים מרכזיים בארץ ובעולם.

בקולו הערב ובלהט החסידי שבו, שבה גם את לבו של ציבור רחב שהרפרטואר של שירה יהודית מקורית היה רחוק ממנו, ודרכו התקרב אל הצלילים ואל המלים והפך לחלק משוחריו הנאמנים. בימים אלו עובד אברמי רוט עם מנהלו האישי יוחאי כפיר על אלבום חסידי נוסף בהפקה מוזיקאלית מלאה של המלחין החסידי הגדול יוסי גרין - האלבום אמור לראות אור בקרוב.
אברהמי רוט יום ירושלים מוסיקה חסידית שוויון בנטל יוחאי כפיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד