כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"חיי רבים ניצלו"

סוכלה הברחת הנשק הגדולה בהיסטוריה בגבול לבנון. צפו

ההברחה סוכלה בתום מרדף אחר שלושת המבריחים תושבי טובא זנגריה, שנסעו ברכב שעליו נתפסו 61 כלי נשק, בהם אקדחים, רובים מסוג m16 וסמים במשקל חצי קילו | מתחילת השנה סוכלו ארבעה ניסיונות הברחה במהלכם נתפסו בסך הכול 120 כלי נשק | מפקד מחוז צפון שמעון לביא: "חיים של תושבים רבים ניצלו"

סוכלה הברחת הנשק הגדולה בהיסטוריה בגבול לבנון. צפו
תיעוד הנשק שנתפס צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרה של מחוז צפון בשיתוף כוח צה"ל סיכלו את הברחת הנשקים הגדולה בהיסטוריה מגבול לבנון כשחשודים תושבי טובא זנגריה נלכדו על ידי משטרת מחוז צפון וברשותם נתפסו 61 כלי נשק וסמים בשווי כולל של כ-3,500,000 ש"ח.

מרדף שערכו בלשי היחידה המרכזית של מחוז צפון נגד סוחרי הנשק תושבי הכפר טובא זנגרייה הוביל למעצרם.

החשודים נהגו ברכב מסוג סקודה ונאלצו לעצור לאחר ששוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון חסמו את דרכיהם. בחיפוש ברכבם נתפסו ב-2 תיקים 61 נשקים: 58 אקדחים, 3 רובים מסוג m16 כמו כן נתפס חומר החשוד כסם במשקל חצי קילו.

כאמור שווי הנשק שנתפס עומד על כ- 3 וחצי מיליון ש"ח, שכללו נשקים איכותיים וחדשניים שהיו מיועדים להגיע לרחובות המגזר הערבי, ומי שהתייחס לכך הינו מפקד מחוז צפון שמעון לביא: לטענתו "מי שרוכש נשק בלתי חוקי ברמה שכזו, קונה אותו כדי לעשות בו שימוש, הצלנו כאן חיים של כמה עשרות תושבים, חלקם בוודאי אזרחים תמימים ואף ילדים שהיו עלולים להיפגע". 

עוד הוסיף לביא: "אנחנו לקחנו כאן כוח מהגורמים שמחוללים פשיעה בחברה הערבית. והפעילות הזאת, כמו כל הפעילויות שלנו, יום יום, שעה שעה, נועדה להקנות לתושבים את הבטחון האישי שכולנו, כל תושבי המדינה, זכאים לו.

יש לציין כי מתחילת השנה בתקופה של שלושה חודשים בלבד סיכלה היחידה 4 ניסיונות הברחה, במהלכם נתפסו 120 כלי נשק.

הברחת נשק מגזר ערבי משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד