י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
קורע לב

"מתגעגעים לאמא": שמונה יתומים רכים לא מצליחים להירדם בלילה

שמונה יתומים רכים נותרו ללא משען ומשענת כאשר אמם מרת רות טייטלבוים הסתלקה לבית עולמה לאחר שנות יסורים קשים • כעת אנו חייבים להושיט להם יד, לעזור להם לשרוד את התקופה הקשה הזו, שחלילה לא יישברו, שחלילה לא יטבעו בים העצבות

"מתגעגעים לאמא": שמונה יתומים רכים לא מצליחים להירדם בלילה
שמונת היתומים מתגעגעים צילום: קופת העיר

שלושה שנים של סבל ויסורים קשים ומרים נגדעו באחת. האישה החשובה מרת רות טיטלבוים הלכה לבית עולמה כשהיא מותירה אחריה שורה של יתומים שבורים ורצוצים, אין להם מנחם, אין להם אם. נורא ואיום.

שמונה יתומים רכים השאירה אחריה האישה החשובה מרת רות טיטלבוים. שמונה יתומים קטנים שלא מצליחים להירדם בלילה. שמונה יתומים שליבם נקרע מגעגועים לאימא היקרה שלהם שהם כל כך אהבו.

לתרומה עבור שמונת היתומים לחצו כאן>>>

אנחנו חייבים להיכנס לראש של היתומים האומללים האלה. יתומים רכים שביום אחד בהיר חרב עליהם עולמם. שביום אחד הם הלכו אחרי מיטתה של אמם ואמרו קדיש, שביום בהיר אחד הם נותרו ללא משען ומשענת.

האמא הייתה הבריח התיכון במשפחה, זאת שפרנסה, עודדה וחיזקה, אך כעת הם נשארו לבד, ממש כך. ללא משען או משענת, ללא אמא שתתמוך, ללא אמא שתחבק ותעזור. כעת הם ממש לבד.

וכך, בלית ברירה הם שואגים לעזרה, מתחננים מאיתנו שנבוא ונעזור להם לשרוד את התקופה הנוראה הזו, שנסייע בעדם כספית שחלילה הם לא יקרסו בים של העצבות, שלא יטבעו בגלים הגבוהים. אל מול הדמעות של היתומים הרכים אסור לנו להחריש, אזור לנו להיתעלם. תירמו כעת ותזכו להציל את שמונת היתומים הרכים שאין להם מנחם, הקליקו כאן ועכשיו.

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד