י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא יכל להתאפק"

בר-לב התבדח על הטעות בהלוויית הנרצחת וחטף ברשת

"לא על חשבון הנרצחת": השר לביטחון הפנים עמר בר-לב ניסה הערב להתבדח בטוויטר על הטעות המביכה שלו בהלוויות נרצחי הפיגוע בבאר שבע וספג ביקורת חריפה | תוך שעות מאות תגובות זועמות קראו להתפטרותו | בר-לב מחק את הציוץ והעלה ללא הבדיחה

בר-לב התבדח על הטעות בהלוויית הנרצחת וחטף ברשת
הלוויתה של דוריס יחבס הי"ד צילום: פלאש 90

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, פרסם הערב (חמישי) ציוץ בטוויטר בו ניסה להתבדח, וחפות על הטעות הקשה שעשה בהלווית נרצחי הפיגוע בבאר שבע - במהלכה אמר כי יש לאתר את המחבל שחוסל בזמן הפיגוע ולכלוא אותו, בציוץ שנועד לברך את המשטרה על תפיסה נרחבת של כלי נשק בגבול הצפון, כתב בר לב - "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין" והוסיף אימוג'י קורץ. 

דבריו של בר-לב מגיעים יממה לאחר שאתמול בהלווייתה של דוריס יחבס ז"ל כי כוחות הביטחון יפעלו לעצור את המחבל מהפיגוע בבאר שבע, על אף שהוא נורה ונהרג כבר בזירת הפיגוע ביום שלישי. "לא נשקוט על הפשע הזה", אמר אתמול, "הטרוריסט הזה יגיע לכלא ויישפט במלוא חומרת הדין". דבריו של השר זכו אתמול מיד לביקורת גדולה מהקהל – שצעק לעברו "הוא מת".

הגולשים ברשת זעמו ובתוך שעה הצטברו יותר מ-700 תגובות לציוץ, הגולשים טענו שהוא הפך את הטעות של אתמול לבדיחה היום, תגובות רבות להתפטרותו של השר. לבסוף העלה בר-לב ציוץ חדש, ללא הבדיחה.

אחותה של דוריס יחבס הי"ד, אשר במהלך הלוויה שלה אתמול, טעה בר-לב, הגיבה לציוץ של השר לביטחון פנים וכתבה: "אם הוא לא יכול להתאפק, לפחות יכול היה השר לחכות שהשבעה תסתיים ואז להתבדח".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב: "לא, זה פשוט לא יאמן. ארבעה אנשים נרצחו בפיגוע נורא, ביזית אותם בזלזול וחוסר תשומת לב, ועכשיו אתה עושה מזה בדיחה. זה לא מצחיק עמר. אתה לא כשיר. לך".

בר לב נואם בהלוויה. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

עמית סגל, פרשן 'חדשות 12' כתב: "בגל"צ קראו לזה 'הומור מקצר שירות'". אריאל שנבל כתב: "כן סך הכל אירוע משעשע עשית אתמול בהלוויה, בהחלט ראוי להפוך אותו לדאחקה שובבה. לא מאמין שאתה שר".

ח"כ אוריאל בוסו ממפלגת ש"ס, הגיב: "זה הזמן להזכיר לעמר בר לב שהתפקיד שר בלי תיק התפנה לא מזמן, כנס לשם תקבל את אותם תנאים, פשוט תחסוך את הביזיון למשרד לביטחון פנים, למשטרה, ולמשפחות השכול".

עוד בנושא:

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיב: "בשנה האחרונה בכנסת התחזקתי באמונה עצומה. לראות מטורלל כמו עמר בר לב שהיה מפקד בכיר בצבא (ולצידו גם יאיר גולן) ולהבין שרק בנס ו(בזכות כל החיילים הגיבורים) אנחנו קיימים. למרות דמויות הזויות כמו בר לב וגולן".

כוכב הרשת, יבגני זרובינסקי כתב: "עמר, אתמול נתת לכולנו להבין בפעם המי יודע כמה שאתה לא באמת כשיר לתפקיד. במקום להתנצל אתה מפרסם עכשיו איזו הודעה שבטח ניסח אלי לוי למשטרה ומוסיף ״בדיחה״ עם אימוג'י קורץ? אתה קולט שאתה שר המשטרה וכולנו, כולל המשפחות השכולות, עדיין בהלם? או שאתה חושב שזה איזה משחק? אתה פשוט הזיה. תתפטר כבר!".

ח"כ שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' כתב לבר לב: "לטעות ולדבר שטויות בלוויה של הרוג בפיגוע, זה דבר שלא צריך לקרות. לעשות דאחקות וקריצות בהקשר ללוויה של הרוג בפיגוע ולשטויות שדיברת שם, זה כבר שיא חדש בתחרות הדביליות שהשר לביטחון פנים מנהל עם עצמו…".

ח"כ אופיר כץ מהליכוד: "עם ישראל לא מתאושש ממסע הרצח האכזרי, והשר לביטחון פנים מריץ דאחקות. עצוב".

 

עמר בר לב ציוץ דורית יחבס הפיגוע בבאר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד