כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"הפך לביביסט"

המגישים צחקו על הסקרים של פילבר, שלא נשאר חייב

קודם לפתיחת עדותו של שלמה פילבר ביום רביעי בבית המשפט, בעיני רבים עדותו הייתה חידה, האם ישנה ממה שאמר בחקירה? למגישים טל ברמן ואביעד קיסוס זה היה ברור, הרי הוא פרו נתניהו, הם אמרו "מכון הסקרים שלו מפריז בניצחון לליכוד ולימין" | דיירקט פולס שבבעלות פילבר לא נותר חייב ותקף בחזרה

המגישים צחקו על הסקרים של פילבר, שלא נשאר חייב
פילבר בבית המשפט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

טל ברמן ואביעד קיסוס מגישים בכל בוקר תוכנית רדיו ב-99FM, אתמול (חמישי) התבדחו השניים על חשבון עד המדינה שלמה פילבר שהתחיל להעיד באותו בוקר בבית המשפט, "הוא חזר להיות ביביסט" אמרו השניים והוסיפו כי בסקרים (פילבר הינו בעלים של חברת הסקרים דיירקט פולס) שהוא מפרסם בקביעות לישראל היום נותנים לליכוד כמות מטורפת של מנדטים, רק אתמול התפרסם שם כי גוש הימין מונה כבר 65 מנדטים".

בחברת דיירקט פולס "לא אהבו" בלשון המעטה את הדברים ושיגרו את ההודעה הבאה: צהריים טובים לטל ברמן ואביעד קיסוס - בואו ניגש ישר לעניינים: מחר בבוקר אתם מפרסמים התנצלות פומבית בתכנית הבוקר שלכם, לפני שאנחנו עושים מפינת "המטעמים" שלכם קציצות: 1. דיירקט לא ביצעה סקרי מנדטים עבור 'ישראל היום' מעולם. 2. בשום סקר שפרסמנו לאחרונה גוש הימין לא קיבל 65 או 66 מנדטים.

במקביל לתגובה זו, הודיעו ב'דיירקט פולס', נשקלת הגשת תביעת דיבה אישית כלפיכם וכלפי תחנת הרדיו בה אתם משדרים. אל תטעו בכוונות שלנו או ביכולות שלנו גם בימים אלה. קחו את זה מכאן לאן שתרצו.

 למתקשים בהבנת הנקרא, פרסמו 'דיירקט פולס' את "העובדות בהרחבה'' כלשונם:

1. מצ"ב הסקר עליו קיסוס וברמן מדברים, פורסם אתמול בעיתון 'ישראל היום' באמצעות חברת מאגר מוחות. שחור על גבי לבן.

2. מצ"ב סקר המנדטים האחרון שפרסמה דיירקט פולס בתאריך ה- 15 בפברואר. גוש הימין כאמור על 60 מנדטים. לא יותר, לא פחות. מתמטיקה למתקשים.

3. ומילה אחרונה על המוניטין המקצועי שלנו: מצ"ב דירוג הסקרים של חברת דיירקט פולס מול המתחרים בבחירות האחרונות - מס' 1 בתחזיות מול שאר המכונים. ניכר שלא עשיתם שיעורי בית בסיסיים. מאמינים שאנחנו מספיק ברורים, עד כאן. כך בהודעה החריפה שפרסמה אתמול חברת הסקרים "דיירקט פולס".

מכון הסקרים דיירקט פולס שלמה פילבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד