ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מלחמת גרסאות

מקרה מוזר: משפחה שלימה קפצה מהמרפסת לרחוב

ארבעה בני משפחה מתו לאחר שקפצו מהקומה השביעית של בניין בניסיון להימלט מהמשטרה | נער בן 15 נפצע באורח קשה לאחר שזינק גם הוא מבלוק הדירות במונטרו שבמערב שוויץ | הגרסאות חלוקות לגבי הסיבות לקפיצה הטראגית

מקרה מוזר: משפחה שלימה קפצה מהמרפסת לרחוב
אילוסטרציה צילום: unsplash

משפחה בת ארבעה נפשות קפצה למוות, לאחר ששוטרים נקשו על דלת ביתם. נער בן 15 נאבק על חייו בבית החולים. המקרה התרחש בסמוך לאתר הנופש השוויצרי מונטרה שעל אגם ז'נבה, כך מסרה המשטרה.

המשפחה הצרפתית במוצאה נמצאה אתמול (חמישי) בתחתית בניין בן שבע קומות במונטרו, ועל פי ההערכות הם קפצו לאחר ששוטרים ניסו להוציא לפועל צו מעצר בקשר לאחד הילדים שאינו מתחנך בבית ספר, אלא מקבל חינוך ביתי.

ארבעת הקורבנות, שזוהו כגבר בן 40, אשתו בת ה-41, אחותה התאומה ובתם בת השמונה של בני הזוג, מתו במקום, כך מסרה המשטרה. בנם בן ה-15 של בני הזוג נפצע באורח קשה ואושפז.

דובר המשטרה, אמר לתקשורת המקומית כי המשפחה בת החמש נפשות קפצה מדירתם על שפת האגם. עד ראיה במקום סיפר כי ראה אותם שוכבים על הארץ ללא נעליים ואז הזעיק מיד את המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי התקרית התרחשה לאחר ששני שוטרים הגיעו לבניין, כדי להוציא לפועל צו לאב בקשר לחינוך ביתי של אחד מילדי הזוג.

השוטרים דפקו בדלת ושמעו קול ששואל 'מי הם', אבל כשהם ענו, השתתק הרעש בדירה. לאחר מכן השוטרים עזבו, אך בינתיים, עד ראיה התקשר למשטרה כדי לדווח שאנשים נפלו ממרפסת דירה בבניין, כך אמרו במשטרה.

"איננו יודעים עדיין אם הם נפלו או שהדרמה הזו נבעה מנסיבות אחרות", אמר דובר המשטרה. בעוד חקירת הטרגדיה נמשכת, המשטרה הגיעה למסקנה שאף אחד אחר לא היה בדירה באותו זמן חוץ מהמשפחה.

הדעות לגבי הטרגדיה חלוקות, בעוד גרסה אחת טוענת כי המשפחה חששה ממעצר בשל אי שליחת ילד לבית הספר, שכנים מספרים דברים אחרים. השכנים אמרו שהמשפחה "הייתה שקטה" וחיה לעצמה, "לא שמענו דבר מהבית שלהם, האב מעולם לא אמר שלום במסדרון והזמין חבילות רבות כמעט מדי יום", סיפר שכן בבניין לתקשורת המקומית.

השכן הוסיף ותיאר כי "היה ריח חזק של קטורת שהגיע מדירת המשפחה בימים שקדמו לטרגדיה". שכנים אחרים טענו שהמשפחה הייתה חלק מכת קיצונית.

שוויץ נפילה מגובה משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד