י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המלחמה באוקראינה

השרה חילקה מתנות לילדי הפליטים היהודים בברלין

שרת המשפחה של גרמניה, אן שפיגל, חברת הקבינט הממשלתי, קיימה ביקור מיוחד בבית חב"ד בברלין, שם שוכנים למעלה ממאה ילדי 'בית הילדים' מאודסה, שנמלטו עם פרוץ המלחמה באוקראינה. השרה חילקה מתנות והבטיחה להעניק כל תמיכה שתידרש

השרה חילקה מתנות לילדי הפליטים היהודים בברלין
הרב טייכטל והשרה בבית חב"ד צילום: הקהילה היהודית בברלין

שרת המשפחה של גרמניה, אן שפיגל, חברת הקבינט הממשלתי, קיימה ביקור מיוחד בבית חב"ד בברלין, שם שוכנים למעלה ממאה ילדי 'בית הילדים' מאודסה, שנמלטו עם פרוץ המלחמה באוקראינה.

השרה שפיגל, יחד עם צוות משרדה, ביקרה את הילדים וניצלה את ההזדמנות לשיחה אישית איתם, במהלכה שמעה מהם על החוויות שעברו במסע ההימלטות מאוקראינה ועל הבית החם של חב"ד בברלין.

את השרה קיבל רב העיר ברלין ושליח חב"ד הרב יהודה טייכטל. בפתח הביקור, ערך הרב לשרה ביקור מקיף במקום בו שוהים הילדים שהגיעו מאודסה, שם גדלו בבית הילדים החם בניהולו של השליח החב"די הרב אברהם וולף ורעייתו השליחה.

שפיגל, בעצמה אם לארבעה, שמחה לראות שהילדים מצאו את מקומם בבית החדש שלהם בברלין. "האווירה המשפחתית השוררת בקרב הילדים הגדולים והקטנים הדהימה אותי", סיפרה השרה בהתלהבות בשיחה עם כלי התקשורת שיצאו מגדרם לסקר את הביקור הממשלתי.

במהלך הביקור, העניקה השרה לילדים מתנות מיוחדות ואיחלה להם חיים מאושרים של יציבות.

השרה שפיגל סיימה את ביקורה בתודות חמות לרב טייכטל ולצוות המרכז היהודי על פעולת הסיוע האדירה שהצילה את הילדים והבטיחה להעניק כל סיוע שיידרש עבור המשך ביסוס 'בית הילדים' במקומו החדש.

גרמניה פליטים מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד