י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
הקרב על מריופול

בכיר אוקראיני מציע את עצמו כבן ערובה בתמורה לילדים

בכיר במשטרה האוקראינית הציע עסקת חילופי שבויים עם הרוסים שבמסגרתה הוא ייפול בשבי מרצונו, ובתמורה הרוסים ישחררו ילדים מהעיר מריופול

בכיר אוקראיני מציע את עצמו כבן ערובה בתמורה לילדים
ויצ'יסלאב אברוסקין צילום: צילום מסך

על רקע ההסלמה במלחמת רוסיה-אוקראינה והעיר מריופול שספגה את מירב האש מהכוחות הרוסים, מפקד בכיר במשטרת אוקראינה ויאצ'סלב אברוסקין הציע את עצמו כבן ערובה לכוחות הרוסים בתמורה לפינוי ילדים מעיר הנמל.

על רקע דיווחים כי העיר מריופול נהרסה, והמשבר ההומניטרי גואה, אמר אברוסקין בהצהרה ביום חמישי בחשבון הפייסבוק שלו, כי עוד לפני שהמלחמה החלה בסוף פברואר, הוא הבטיח לתושבים להגן על מריופול.

‏הוא כתב בפייסבוק: "‏עוד לפני תחילת המלחמה הבטחתי לתושבי העיר ‏שבמקרה של המלחמה אגן על מריופול, ‏‏נותרו הרבה ילדים בעיר הרוסה לחלוטין, שאם ‏לא ינצלו עכשיו, הם ימותו בימים הקרובים, הזמן אוזל. ‏אני פונה לרוסים - תנו לי אפשרות להוציא ‏ילדים ממריופול, במקום הילדים אני מציע את ‏עצמי".

עוד כתב: "אני מבקש שתכניסו אותי למריופול לאסוף ילדים ‏ולארגן את היציאה שלהם. אני צריך שלושה ימים בעיר. ‏בחילוץ האחרון בזמן החזרה עם הילדים, אני מוסר ‏את עצמי לשבי". עוד כתב: "‏אני ניצב במשטרה שאירגן באופן ישיר הפגנה נגד הרוסים, מ-2014 עד 2018, ‏אני כלול ברשימת הסנקציות שלכם".

מלחמת אוקראינה רוסיה מריופול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד