כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"כאילו פגשתי את נסראללה"

הצטלם עם בנט וסופג מתקפה: "אתה מוחרם"

"מתנפלים עלי כאילו פגשתי את נסראללה" כך כתב הערב הזמר קובי אוז שסופג מתקפה קשה ברשתות החברתיות, לאחר ש'העז' להצטלם עם ראש הממשלה בנט ביום הולדתו 

הצטלם עם בנט וסופג מתקפה: "אתה מוחרם"
בנט וקובי אוז צילום: לשכת ראש הממשלה

ישנם אמנים בישראל שבוחרים לא להזדהות פוליטית כדי לא להפסיד מעריצים. אולם זמר ישראלי מפורסם בשם קובי אוז, הצטלם בסוף השבוע בקליפ מיוחד שארגנה לשכתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לרגל יום הולדתו ה-50 (הלועזי). אוז נראה בסרטון מברך את בנט ומרעיף עליו שבחים.

מאז הוא סופג ברשתות החברתיות מתקפה קשה מבין המתנגדים לממשלה. קובי אוז הגיב הערב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "זה קלקול גדול בממלכתיות שאני מברך את ראש ממשלת ישראל ליום הולדתו ומתנפלים עלי כאילו פגשתי את נסראללה. עם כל הכבוד למחלוקות הפוליטיות - הממשלה הזאת והקודמות חלקו המון שרים ונקודות דמיון - וכל הראה"מים לדורותיהם עשו כמיטב יכולתם לטובת האומה. אז תרגיעו ותנו לכבד את המנהיגים כראוי", ניסה אוז לתקן את הרושם שיצר ולא להזדהות פוליטית.

ח"כ שמחה רוטמן ממפלגת 'הציונות הדתית' שבאופוזיציה, הגיב לו וכתב: "קובי, אני לא חושב שצריך להתנפל עליך. מצד שני, הממשלה הזו אינה כשאר הממשלות, וראש הממשלה הזה אינו כשאר ראשי הממשלות. זו הממשלה היחידה בתולדות מדינת ישראל שהוקמה על ידי תומכי טרור ואנשים שאינם מעוניינים במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. זה לא עניין שמקבלים בשוויון נפש".

מאידך חברת הכנסת, נעמה לזימי ממפלגת 'העבודה' שבקואליציה הגיבה וכתבה: "קובי אין לך מה להסביר. טוב שיש לנו אותך, שרואה את הטוב והעתיד של המקום הזה שטמון בערבות הדדית וסולידריות. הזעם המתוזמן שבא לסמן כל מי שמקבל את הממשלה הזו יתפוגג ואתה, הנשמה הגדולה והיצירה העל זמנית שלך יישארו איתנו באהבה והערכה".

נפתלי בנט קובי אוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד