כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הולילנד: השופט מתעקש - הסדר טיעון עם לופוליאנסקי

בפעם השלישית הציע שופט המחוזי בתל אביב דוד רוזן לתביעה ולהגנה במשפטו של אורי לופוליאנסקי להגיע להסדר טיעון • ומתי תתקבל ההחלטה על ריצה לראשות העיר?

לופוליאנסקי בבית המשפט. צילום ארכיון
לופוליאנסקי בבית המשפט. צילום ארכיון

בפעם השלישית, הציע היום (א) שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, לתביעה ולהגנה במשפט הולילנד להגיע להסדר טיעון בעניינו של ראש עיריית ירושלים לשעבר, אורי לופוליאנסקי.

השופט שאל בדיון הבוקר מדוע לא מתקיימות שיחות בין התביעה להגנה, זאת לאחר שבפעמים הקודמות השיבו סנגוריו של לופוליאנסקי שינסו להגיע להסדר לאחר תום החקירה הנגדית שינהלו מול עד המדינה שמואל דכנר - שנפטר זה מכבר.

הבוקר השיבו עורכי דינו של לופוליאנסקי, עמוס ון אמדן ושלומית הראל שוורץ, כי הדבר לא יצא אל הפועל מסיבות טכניות, וכי עדיין קיימים פערים ניכרים בין עמדות התביעה וההגנה.

למרות זאת, השופט הפציר שוב בצדדים להגיע להסכם.

לופוליאנסקי, הנחשב למועמד מוביל מטעם דגל התורה בבחירות לראשות עיריית ירושלים, מבין כי בקרוב יצטרך לקבל החלטה על ריצה אפשרית וקאמבק - בכפוף להחלטה המשפטית שתיפול בעניינו.

מול לופוליאנסקי קיים כתב אישום על קבלת שוחד בסך של למעלה מ-2 מיליון שקל בדמות תרומות שהעניק שמואל דכנר ל'יד שרה'. לטענת לופוליאנסקי, הוא לא היה מעורב כלל בקבלת התרומות, לא נתן עבורם תמורה כלשהי, והן היו שגרתיות לחלוטין ובאו ממניעים טהורים.

בפעמים הקודמות כבר הבהיר השופט, כי אין כל טענה נגד לופוליאנסקי שקיבל סכום כל שהוא לכיסו.
ירושלים לופוליאנסקי שופט יד שרה הולילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד