י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הימנעות מעומסים מיותרים"

הוזלת מחירי בדיקות הקורונה בנתב"ג תידחה

משרד הבריאות הודיע כי הוזלת המחירים שאמורה הייתה להיכנס היום לתוקפה, תידחה לסוף החודש. הסיבה - "לאפשר ביצוע מיטבי של מערך הבדיקות תוך הימנעות מעומסים מיותרים". מעל 50 אלף נוסעים יעברו היום בנתב"ג

הוזלת מחירי בדיקות הקורונה בנתב"ג תידחה
בדיקת קורונה בנתב"ג צילום: פלאש90

היום (ראשון) הייתה אמורה להיכנס לתוקפה הוזלת המחירים של בדיקות הקורונה בנתב"ג, וגם בדיקה מהירה לנוחתים הייתה אמורה להיכנס למערך הבדיקות. אך משרד הבריאות הודיע הבוקר כי יישום התוכנית יידחה ויכנס לתוקפו ב-30.3 סוף החודש הנוכחי.

בהודעת מטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה הוסבר כי הדחייה נעשית בכדי, "לאפשר ביצוע מיטבי של מערך הבדיקות תוך הימנעות מעומסים מיותרים" ולפיכך הוחלט כי "מערכת המחירים החדשה תחל לפעול בימים הקרובים תוך התאמה למפת העומסים בנתב"ג, ולא בתאריך ה- 27.3.22 כפי שפורסם".

עוד נמסר ממשרד הבריאות כי השקת השירות החדש המציע בדיקות pcr מהירות לנוחתים הנותנות תשובה בתוך 4 שעות, יחל לפעול לאחר הרצה במהלך חודש אפריל.

כיום, מחויבים כל הנוחתים בנתב"ג לבצע בדיקת קורונה שמחירה 80 ש"ח למזמינים מראש ו100 שקלים למשלמים באשראי במקום. לאחר כניסת תכנית ההוזלה לתוקף, מי שיזמין את הבדיקה מראש ישלם רק 63 ש"ח, ולמזמינים בנתב"ג הבדיקה תעלה 79 ש"ח.

בנוסף, מחיר הבדיקה החדשה שתקל עוד יותר על השבים מחו"ל ותיתן תשובה בתוך 4 שעות ותקצר את הבידוד יעמוד על 85 שקלים למזמינים מראש ו107 שקלים למשלמים במקום.

בתוך כך, היום(ראשון) צפויים לעבור בנמל התעופה בן-גוריון כ-51 אלף נוסעים וזאת בכ-305 טיסות בינלאומיות, כ-27 אלף ממריאים וכ-24 אלף נוחתים. בנתב"ג ישנם עומסים רבים, ולציבור הנוסעים מומלץ להקדים את שעת ההגעה לשדה התעופה.

נתב"ג בדיקת קורונה קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד