י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תמיכה ישראלית בפוטין

מפגין פרו-רוסי: "מאיימים שיעשו מהילדים שלי מצה"

ביום שישי האחרון התקיימה הפגנה בהשתתפות מאות בה הביעו תמיכה ברוסיה, וטענו כי באוקראינה יש נאציזם. "אנחנו נגד המלחמה, אבל אנחנו בעד חופש הביטוי, מאיימים עלינו וגם על הילדים שלנו"

מפגין פרו-רוסי: "מאיימים שיעשו מהילדים שלי מצה"
הפגנה בעד רוסיה צילום: באדיבות המצלם

כ-300 בני אדם הפגינו ביום שישי האחרון בעד רוסיה ונגד 'הנאציזם' באוקראינה, המפגינים נשאו עמם דגלים של רוסיה, של החבל הבדלני דונייצק ושל ברית המועצות, ודגלי ישראל, המפגינים מחו נגד הגישה ה'אנטי-רוסית' בישראל. הם מחו על הדרך שבה נתפסת רוסיה בצד הישראלי.

הפגנה בעד רוסיה: באדיבות המצלם

ההפגנה התקיימה בנתניה ביום שישי האחרון בה נכחו כ-300 אנשים, נגד מה שהמפגינים מכנים, "פרופגנדה אוקראינית בישראל", והפגנה "בעד חופש הביטוי". גיא סנדל אחד המפגינים אומר ל'בחדרי חרדים', כי "אנשים מקבלים איומים אישיים, בעבודה, ובבתי ספר, ההפגנה היא נגד נאציזם בישראל שמגיע מאוקראינה. יש תומכי סטפן בנדרה בארץ, ריסוס צלבי קרס, חריטה על מכוניות, סיסמאות של נאצים וכל זה בארץ". (סטפן בנדרה היה לאומן נאצי אוקראיני שהיה אחראי למותם של יהודים רבים).

עוד אומר גיא: "ההפגנה לא בעד מלחמה אבל כן בעד ניקיון אוקראינה מהנאצים. אני אישית מקבל איומים שמהילדים שלי צריך לעשות מצה".

בשבועות האחרונים התקיימו בתל אביב מספר הפגנות של תומכי אוקראינה, כזכור בזמן נאומו של הנשיא זלנסקי בפני הכנסת בשבוע שעבר, מעל 1500 איש צפו בנאום בכיכר הבימה.

 

אוקראינה רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה נאצים נתניה הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד