י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סמוך לכפר פלסטיני

התלמידים הותקפו בדרכם לישיבה: "הממשלה נותנת פרס למחבלים"

שני צעירים מתלמידי ישיבת חומש, שעשו דרכם רגלית לכיוון הישיבה, הותקפו ע"י פלסטינים | ראש המועצה האזורית שומרון: "המשך ישיר לרדיפה של הממשלה כנגד חלוצי חומש, הם רואים כיצד הממשלה נותנת פרס למחבלים ומנסה לפעול דווקא נגד היהודים"

התלמידים הותקפו בדרכם לישיבה: "הממשלה נותנת פרס למחבלים"
התלמידים מקבלים טיפול רפואי צילום: ישיבת חומש

שני תלמידי ישיבת חומש הותקפו היום (ראשון) ע"י פלסטינים בעת שעלו רגלית לישיבה. לטענת הישיבה, שני התלמידים נאלצו לעשות את דרכם ברגל לישיבה, לאחר שלא הורשו לעבור את המחסום, והותקפו על ידי עשרות פלסטינים סמוך לכפר בורקא שבפאתי חומש.

הפורעים היכו אותם באלות, באבנים ובמוטות. שני הבחורים נפצעו ממכות בכל חלקי גופם, אחד מהם נפצע בראשו. כוחות רפואה העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים.

מישיבת חומש מסרו בתגובה לאירוע: "הלינץ' שעברו שני תלמידי הישיבה הסתיים בנס! בקלות רבה הוא יכול היה להידרדר למצב עצוב וטרגי הרבה יותר. הערבים בסביבת חומש ממשיכים כל העת לתקוף את בחורי הישיבה בדרכם ללמוד תורה בחומש ועושים כל שביכולתם כדי להוביל להרס הישיבה".

"אנחנו נמצאים כבר 4 חודשים במערכה להצלת הישיבה, מערכה שהחלה עם הרצח של תלמיד הישיבה חברנו האהוב יהודה דימנטמן הי"ד. אנחנו קוראים לממשלת ישראל להתעשת ולהבהיר שישיבת חומש תישאר כאן לעד", הוסיפו בישיבה.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, הגיב לתקיפה ואמר: "זהו המשך ישיר לרדיפה של הממשלה כנגד חלוצי חומש, הם רואים כיצד הממשלה נותנת פרס למחבלים ומנסה לפעול דווקא נגד היהודים בחומש, והמחבלים מקבלים מוטיבציה לפגוע. אוזלת היד של הממשלה היא זו שנותנת רוח גבית לתקיפת ישראלים בכל מקום. אם בבאר שבע, אם בירושלים ואם בחומש אם לא תהיה הרתעה, נמשיך לראות ישראלים קורבן לתוקפנות של הרשות הפלסטינית הרצחנית".

 

 

חומש תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד