כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הקצב של מריופול

הגנרל הרוסי תהה: מדוע פני החייל לא מושחתות

גנרל רוסי שכונה 'הקצב ממריופול' דרש לדעת מדוע לאחד מחייליו באוקראינה 'לא כרתו אוזניים' על כך שלא לבש את מדיו כראוי. "תסתכל על החלאה הזו שעומדת שם, מזעיף את פניו בעיניים שלו, מראה לי את הפנים האומללים שלו"

הגנרל הרוסי תהה: מדוע פני החייל לא מושחתות
מלחמת רוסיה באוקראינה צילום: צבא אוקראינה

הגנרל הרוסי המכונה 'הקצב של מריופול' נשמע גוער בקצין זוטר על כך שלא חתך את אוזניו של טוראי שנתפס לא לובש את מדיו כראוי, כך על פי שיחת טלפון מצמררת שהודלפה. קולונל-גנרל מיכאיל מיזינטסב, המפקח על המצור על העיר מריופול שבאוקראינה, קרא "לבלגן את פניו" של טוראי, וקרא לאחרים להכות אותו בבקבוק לאחר שלבש את המדים הלא נכונים.

בקובץ אודיו, מיזינטסב נשמע מטיח בקצין זוטר על כך שלא הטיל משמעת על חייל ושאל מדוע הטוראי לא 'צולע עד עכשיו'.

"תסתכל על החלאה הזו שעומדת שם, מזעיף את פניו בעיניים שלו, מראה לי את הפנים האומללות שלו, המסריחים שלו", נשמע מיזינטסב אומר בקובץ אודיו שפרסם אולקסנדר שרבה, שגריר אוסטריה לשעבר של אוקראינה. ודווח ב'דיילי מייל'.

 

"למה הוא עדיין משרת? ולמה אני צריך לבזבז את הזמן שלי עם החלאות שלך? אם אתה ראש יחידה, אז תטפל בזה, למה הפנים שלו עדיין לא מושחתות? למה אף אחד לא חתך לו את האוזניים? למה האידיוט הזה עדיין לא צולע", נשמע מיזינטסב אומר.

"בלילה, כשהוא יוצא החוצה, תוקפים אותו אלמונים וקופצים עליו. פשוט תקפוץ עליו שוב ושוב, תרביץ לו בפרצוף עם בקבוק ואז תשפוך לתוכו עוד ליטר". פרסום קטע האודיו מגיע כאשר הגנרל מיזינטסב זוהה כמפקד על המבצע במריופול, ששולל מהעיר מזון ומים במשך חודש שלם במהלך הפצצות חסרות רחמים שהרגו אלפי אזרחים.

מיזינטסב הוא כנראה נתן הוראה להפציץ בית חולים ליולדות בעיר שהרג אישה בהריון ואת ילדה שטרם נולד כולל עוד מספר מאושפזים, הוא גם כנראה הורה להפציץ תיאטרון עם מאות ילדים שככל הנראה נקברו חיים בהריסות, ולהפגיז ללא הבחנה שכונות שלמות שהביאו לגופות נרקבות ברחובות.

זאת לא תהיה הפעם הראשונה שהוא נותן פקודות כה קשות. בתפקידו כראש ההגנה, סביר להניח שהוא גם סייע לתכנן את האסטרטגיה הצבאית של רוסיה בסוריה - כולל המצור העקוב מדם על העיר חלב, שם יש הקבלות מצמררות לאימה שנגרמה במריופול.

מלחמת אוקראינה רוסיה מריופול קצב גנרל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד