י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שתי טיפות"

מבצע חיסונים נגד פוליו לילדים מגיל 3 חודשים עד 17

על פי הד"ר שרון אלרעי פרייס המבצע יתחיל השבוע בירושלים ויתרחב בהמשך לכל המדינה. משרד הבריאות מעדכן כי לא אותרו היום מקרי הדבקה נוספים. מעל 16,000 חיסונים ניתנו מתחילת מבצע החיסונים

מבצע חיסונים נגד פוליו לילדים מגיל 3 חודשים עד 17
חיסון ילד פוליו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות ההתפרצות בישראל של נגיף הפוליו הגורם למחלת "שיתוק ילדים", משרד הבריאות יתחיל בימים הקרובים במבצע "שתי טיפות" להשלמת חיסונים בקרב ילדים בני 3 חודשים ועד גיל 17 שקיבלו עד כה רק מנה אחת. המבצע יתחיל כבר השבוע בירושלים, ובהמשך יתרחב לשאר המדינה.

בראיון לרשת ב' אמרה הבוקר(ראשון) הד"ר שרון אלרעי פרייס כי "אנחנו לחלוטין בהתפרצות של פוליו במדינת ישראל, הוא מגיע לכיסים לא מחוסנים ונמצא בהתפשטות". הד"ר אלרעי פרייס ביקשה להדגיש כי מדובר רק בהשלמה של החיסונים, וילד שקיבל את שתי המנות של החיסון לא צריך לקבל מנה נוספת.

בתוך כך, מעדכן הערב משרד הבריאות כי בירושלים והסביבה, מתחילת המבצע ועד עתה 16,066 ילדים התחסנו נגד נגיף הפוליו, ומתוכם 538 התחסנו היום עד השעה 14:00.

עוד מעדכן משרד הבריאות כי ביממה האחרונה לא אותרו מקרי הדבקה נוספים ועד לשעה זו אין שינוי במספרים. כל מקרי ההדבקה שהתגלו עד כה - הם בקרב ילדים שאינם מחוסנים לנגיף.

במשרד הבריאות ממשיכים וקוראים לציבור לחסן את הילדים שטרם חוסנו, ומדגישים כי "החיסון כנגד נגיף פוליו הוא האמצעי היעיל והבטוח ביותר למניעת ההדבקה בנגיף ולהגנה מפני המחלה".

פוליו חיסונים שרון אלרעי פרייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד