כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אטיאס: יש הקפאה בירושלים • דייטש: תדהמה

שר השיכון לשעבר אריאל אטיאס הודה בגל"צ: "קיימת הקפאת בניה בירושלים" • מ"מ ראש העיר יוסי דייטש: "כל מי שירושלים חשובה לו, צריך להביא לשינוי ההחלטה"

דייטש ברמת שלמה
דייטש ברמת שלמה



ח"כ אריאל אטיאס, שר השיכון בממשלה הקודמת, הודה הבוקר (ב) בראיון לגל"צ כי קיימת מדיניות הקפאה לא רשמית בצפון מזרח ירושלים, בשלה מתעכבת תוכנית לבנייתן של 1,500 יחידות דיור. בגל"צ טענו כי הממונה על התהליך במשרד הפנים קיבל הוראה ממשרד ראש הממשלה שלא לאשר את התוכנית.

מי שהגיב בתדהמה לפרסום היה יוסי דייטש, מ"מ ראש העיר ירושלים וחבר הוועדה המחוזית לתכנון ובניה, ומי שהוביל את התוכנית במוסדות התכנון, למרות התנגדויות הממשלה.

"זו החלטה מוטעית שפוגעת באחדותה ובפיתוחה של ירושלים ונוגדת את הליכי התכנון שנערכו בשקיפות ובמקצועיות מזה כשבע שנים", אמר דייטש.

לדבריו, "יש להצטער על כך שאך לפני כמה ימים צויין 'יום ירושלים' ובה הודיעה הממשלה מחויבותה לחיזוקה ובנייתה של ירושלים, בעוד שהחלטה זו מבטאת את ההיפך הגמור ממה שירושלים צריכה בעת הזאת. האחריות לכך מוטלת על כל מי שירושלים חשובה לו, להביא לשינוי ההחלטה ובכך להוכיח כי אכן ירושלים מאוחדת ומותרת הבניה בגבולותיה ללא מכשול מיותר".
ירושלים הקפאה אטיאס דייטש רמת שלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד