כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

האם 'מקומון הבית' של מאיר רובינשטיין קרס?

'מידע ביתר', שופרו של ראש עיריית ביתר, לא הגיע הבוקר אל חלק מתיבות הדואר • אלמונים הפיצו שמועות על קריסה כלכלית • אבל הבעלים טוען: הקבלנים מתנכלים לי

צילום אילוסטרציה: פלאש90
צילום אילוסטרציה: פלאש90

מאבק הקבלנים בעיריית ביתר עילית, בעיקר בשל הטלת מסי השמירה על הפועלים - עולה מדרגה: אלמונים העלימו הבוקר (ב) את המקומון ׳מידע ביתר׳, המשמש כשופרו של ראש העיר מאיר רובינשטיין.

על פי השמועות, נקלע העיתון לקשיים כלכליים, בעקבות נטישת מפרסמים. שמועה שהופצה ברשתות החברתיות טענה, כי גם בעלי בתי דפוס מסרבים לעבוד עם הבעלים של המקומון, משום שהוא שרוי בחובות והמחאות שחילק לאחרונה - חזרו.

אלא שהבעלים של העיתון, זעליג קליין, חסיד באיאן, טוען כי עמידתו לצד ראש העיר בפרשת הקבלנים היא שעומדת מאחורי הפצת השמועות. לדבריו, בשל כך גם העלימו בעלי אינטרסים את גליונות המקומון.

לדבריו, הוא סקר בכתבה נרחבת בשבוע שעבר את הפרשה, ונקט צד באופן ברור לטובת העירייה. ״הגשנו תלונה במשטרה, שאף גבתה עדות מאדם שראה את הרכב שהעלים את העיתונים. נפיץ את העיתון שוב במקומות שבהם העלימו אותו, ונקווה שאנחנו מאחורי הסיפור״, אומר קליין.

כזכור, בעקבות הטלת מיסוי, הכריזו הקבלנים על מאבק נגד ראש העיר.

הבוקר התקיימה הפגנה משותפת של קבלנים ופועלים נגד ראש העיר. בשבוע שעבר הפיצו גורמים בעיר פשקווילים נגד מאיר רובינשטיין בטענה כי הוא כופה עליהם תשלום מיותר.
רובינשטיין ביתר קבלנים מקומון פשקווילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד