כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בהשתתפות חתן הגר"י זילברשטיין

נדיר: עצרת מספד מרכזית בשומרון על גדול הדור החרדי

לראשונה בהיסטוריית ההתיישבות ביו"ש תערוך המועצה האזורית שומרון עצרת מספד מרכזית לזכרו של גדול הדור החרדי | באזכרה שתיערך במלאות השבעה לפטירתו של שר התורה הרב חיים קנייבסקי זצוק"ל ישאו דברים: חתנו של הגר"י זילברשטיין, נכדו ונאמן ביתו הרב יעקב קנייבסקי, רב השומרון הרב לבנון, רב היישוב יצהר הרב דודקביץ וראש מועצת שומרון יוסי דגן

נדיר: עצרת מספד מרכזית בשומרון על גדול הדור החרדי
עצרת מספד בשומרון צילום: מתוך המודעה

פטירתו של שר התורה וגדול הדור החרדי הרב חיים קנייבסקי זצ"ל, איחדה את כלל הזרמים בציבור שומרי התורה והמצוות במדינת ישראל ובעולם כולו. במסע ההלוויה הענק השתתפו לצד בני כל הזרמים ביהדות החרדית גם נציגות מרשימה מבני התורה בציונות הדתית בראשות ראשי ישיבות ורבנים נודעים מהמגזר הדתי לאומי.

כעת נראה כי האחדות המרשימה ממשיכה גם לעצרות המספד והזיכרון. באופן חריג ונדיר עורכת המועצה האזורית שומרון ביוזמתו של ראש המועצה יוסי דגן, אזכרה מרכזית במלאות השבעה להסתלקותו של שר התורה בבית הכנסת של היישוב ברוכין בשומרון.

העצרת תיערך הערב, יום ראשון, בשעות הערב תחת הכותרת "השומרון סופד" וצפויים להשתתף בה מאות רבות מתושבי היישובים המאוגדים במועצה האזורית שומרון בראשות רבנים ואישי ציבור מוכרים.

מי שצפויים לשאת דברים ולהספיד את המנוח זצ"ל הם הגאון רבי אליעזר רוט, חתנו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין, גיסו של הגר"ח קנייבסקי זצ"ל ורבה של רמת אלחנן, העומד בראש כולל חושן משפט בבני ברק והיה מגדולי תלמידיו של מרן שר התורה זצ"ל, נכדו נאמן ביתו הרב יעקב קנייבסקי, הגאון רבי אליקים לבנון רב השומרון, הגאון רבי דוד דודקביץ, רב היישוב יצהר ומר יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, שיזם את המעמד והעמיד את המימון הנדרש עבור קיומו.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, מסר לקראת האזכרה: "כולנו חשנו את האבל הכבד בלכתו של שר התורה. כבני תורה המייקרים ומכבדים את עמליה נתכנס לעצרת מספד מרכזית ונאזין לדברי הרבנים החשובים על מעלתו הגדולה של שר התורה והדרכים להתחזקות בדרכו ומשנתו".

השומרון הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד