י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מחר בכל היישות שלכם"

החמאס והג'יהאד מברכים: "בגלל פגישת הרוע"

ארגוני הטרור חמאס וג'יאהד איסלאמי, פרסמו תגובות לפיגוע הנורא הערב בחדרה בו נרצחו שני בני אדם ואיימו: "היום בחדרה ולפני מספר ימים בבאר שבע ומחר בכל רחבי היישות שלכם"

החמאס והג'יהאד מברכים: "בגלל פגישת הרוע"
תרגיל של חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

ארגוני הטרור מברכים על הפיגוע הערב (ראשון) בחדרה. דובר חמאס, עבד אללטיף אל-קאנוע, הגיב וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "היום בחדרה ולפני מספר ימים בבאר שבע ומחר בכל רחבי היישות שלכם". עוד כתב, בהתייחסו לישראל, כי "אין לכם חוקיות ולא ביטחון".

גם דובר הג'יהאד האסלאמי, דאוד שיהאב, כתב דברים דומים. ואמר כי חזרתם של הפיגועים לעומק ישראל הוא "דבר הכרחי ליצירת ההרתעה". עוד אמר שיהאב לערוץ אל-מיאדין המקורב לחיזבאללה כי הפיגוע בחדרה הוא "תגובה של העם הפלסטיני ומשחררי האומה על פגישת הרוע שמשתתפים בה שרי החוץ של מדינות ערב". עוד אמר כי הפיגוע הוא "מסר של הרתעה עבור המתנחלים והחיילים".

כזכור, על רקע פסגת הנגב, משרד החוץ הפלסטיני הוציא מוקדם יותר היום הודעה רשמית בה נכתב: "בעוד ישראל מנסה להציג כאילו מאמציה מרוכזים בעניין סוגיית הגרעין ושהיא מנסה להרכיב ציר ביטחוני איזורי חדש, וקוראת לקיים פגישות בנושא, במציאות היא מרוכזת בחיסול הסוגייה הפלסטינית ובניסיון להזיז אותה מסדר העדיפויות העולמי". כמו כן הביעו תקווה במשרד החוץ כי "אחינו ישימו לב למה שישראל עושה בשטח באדמות הפלסטיניות הכבושות". חשוב לציין כי בהודעה לא היתה התייחסות ישירה או גינוי מפורש לפסגה. כך דווח ב'כאן חדשות'.

מוקדם יותר היום אמר דובר חמאס בעזה עבד א-לטיף אל-קנוע. כי "הנורמליזציה לא תכשיר את הכיבוש", מנהיג הג'יהאד האסלאמי, זיאד נח'אלה, אמר כי "הפסגה המתוכננת, נוסף על זו שהייתה לאחרונה בשרם א-שייח, מצביעה על אובדן הזהות הערבית לטובת האויב הישראלי".

הפיגוע בחדרה פיגוע ירי חמאס הג'יהאד האסלאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד