י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גם 'הרשימה המשותפת'

יו"ר רע"מ עבאס מגנה: טרור דאעשי שלא מייצג

בפעם השנייה תוך שבוע, יו"ר רע"מ מנסור עבאס נאלץ לפרסם הודעת גינוי לפיגוע רצחני שביצעו ערביים בעלי תעודת זהות ישראלית. גם 'הרשימה המשותפת' מפתיעה שוב כששני הפלגים עושים הפרדה בין חמאס ושאר ארגוני הטרור למיניהם לבין דאעש

יו"ר רע"מ עבאס מגנה: טרור דאעשי שלא מייצג
מנסור עבאס צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הקואליציה, יו"ר רע"מ חבר הכנסת מנסור עבאס מגנה את פיגוע הטרור בחדרה, כשהוא מנסה להרחיק את הזעם כלפי האזרחים הערביים, בפעם השנייה בתוך שבוע.

"מגנה את הפשע הנתעב בעיר חדרה, ואומר כי מדובר בטרור דאעשי נתעב שאינו מייצג את החברה הערבית בישראל, המחפשת חיים בכבוד במסגרת שלטון החוק, ובמסגרת מערכת ערכים המכבדת ומקדשת חיי אדם, חיים משותפים ערבי ויהודי, וערכי שלום וסובלנות", מסר חה"כ עבאס.

עוד הוסיף יושב ראש רע"מ וקרא "לכל המנהיגים הפוליטיים, הדתיים והחינוכיים בחברה הערבית לעבוד ביחד כדי לקבוע את הצעדים המעשיים שיש לנקוט כדי להתמודד עם האתגר של פושעים שהם עשבים שוטים בחברה הערבית".

"אני קורא לכל האזרחים הערבים והיהודים לנהוג באיפוק ולפעול באחריות מרבית בהתמודדות עם התפתחות מסוכנת זו", כך עבאס.

גם ב'רשימה המשותפת' גינו את הפיגוע ומסרו, "הפיגוע הרצחני היום בחדרה הוא פשע מזעזע. אין ולא יכולה להיות שום הצדקה לפגיעה באזרחים. אין למעשים אלו שום קשר למאבק הפוליטי שהציבור הערבי מנהל למען זכויותיו. אין זו דרכו וגם לא תהיה".

עוד נמסר מ'הרשימה המשותפת': "הציבור הערבי רחוק מדאעש ומשנתו הרדיקלית והמסוכנת והוא הוקיע משנה זו מזה שנים רבות. דרכנו היא מאבק לא אלים, כך היתה וכך תהיה. בשעות קשות אלה אנו קוראים לציבור, ערבים ויהודים, לנהוג באחריות".

מנסור עבאס דאעש מפלגת רע"מ הפיגוע בחדרה הרשימה המשותפת הערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד