י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אלו הם התנאים

המועמד לרשת את ליצמן, ניהל מגעים עם לפיד; דרעי חוגג

מי שמועמד לרשת את מקומו של ליצמן בכנסת בבחירות הבאות שוחח עם נשיא המדינה, עם ראל"ש ראש הממשלה ועם שרים בממשלה כשהוא מציג עצמו כשליחם של אדמו"רים ורבנים | ב'אגודה' מיהרו להכחיש, אך דרעי חגג על הדיווח

המועמד לרשת את ליצמן, ניהל מגעים עם לפיד; דרעי חוגג
פלאש 90

במסגרת פגישות שמקיים העסקן הרב יצחק שפירא, מי ששמו עולה כמועמד לרשת את מקומו של ח"כ יעקב ליצמן בכנסת, נוהלו מגעים לשיתוף
פעולה בין החרדים לממשלה הנוכחית. כך לפי דיווח אמש.

על פי דיווח, שפירא נועד לפני כחודש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג והעלה בפניו את המצוקה החרדית נוכח פעילותו של שר התקשורת יועז הנדל נגד הקומה הכשרה, נשיא המדינה העלה את הדברים בפני ראש הממשלה נפתלי בנט.

בתגובה, שיגר ראש הממשלה את ראש לשכתו, טל גן צבי, לפגוש את שפירא, מה שהביא לשיח על שיתוף פעולה אפשרי בין החרדים לממשלה, כאשר שפירא טען מה שטען בפני שרים נוספים עמם נפגש, בהם יאיר לפיד - כי הוא מייצג כמה אדמו"רים ורבנים.

לפני כחודשיים פרסם גם כותב השורות בטורו השבועי כי שפירא נועד עם השר לשירותי דת מתן כהנא וכן עם שרת הפנים איילת שקד, שמטבע הדברים שיתופי הפעולה עולים, אך שפירא לא מייצג איש בנושאים הללו.

על פי הדיווח אמש, המגעים לא הבשילו בשל דרישה מצד שפירא שלא יתקפו את החרדים במשך חודש, וכך דרישה של הממשלה מצידה לקבל רשת ביטחון חרדית שאינה רלוונטית מאחר והכנסת נמצאת בפגרה עד אחרי חג הפסח.

ב'אגודת ישראל' הרשמית מיהרו להכחיש את הפרסומים וטענו כי שפירא פועל מטעם עצמו, אך מי שמיהר לחגוג על הפרסום הוא יו"ר ש"ס אריה דרעי, שמיהר להגיב באמצעות 'שיחה עם מקורביו', "פנו אליי עם המגעים האלה לפני כמה שבועות. דחיתי על הסף וכך גם גפני כי אנחנו נחושים להפיל את הממשלה הרעה הזו. לגבי אגודת ישראל - שהם יסבירו את עצמם". כך בשם דרעי.

יצחק שפירא ממשלת בנט לפיד אגודת ישראל חברי הכנסת החרדים המפלגות החרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד