ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
העירייה לא גינתה

אשה שענדה סרט נאצי על הזרוע, איימה על יהודי קשיש

הרשויות בדרום קליפורניה הודיעו כי הן חוקרות תקרית שבה אישה שענדה סרט עם סמל נאצי, איימה על גבר יהודי קשיש. "הנהגת העיר צריכה לגנות, אנו זועמים מההתנהגות הבוטה הזו של שנאה אנטישמית"

אשה שענדה סרט נאצי על הזרוע, איימה על יהודי קשיש
אישה שענדה סרט עם סמל נאצי צילום: המשטרה

ג'יימי בלאשו, דובר מחלקת השריף של מחוז אורנג' בדרום קליפורניה, אמר בסוף השבוע, שאנשיו חוקרים תקרית מ-7 במרץ, בה גבר בשנות ה-80 לחייו התעמת עם אישה שענדה סרט אדום עם צלב קרס בלגונה וודס בדרום קליפורניה. לדבריו, האישה העירה הערות אנטישמיות ואיימה על הגבר. לדבריה, שני עדים התערבו ואחד לקח מהאישה את סרט הזרוע.

ג'יימי בלאשו אומר שהרשויות ביקשו מהפרקליטות המחוזית להאשים את האישה "באיומים פליליים בהגברת שנאה". הליגה נגד השמצה גינתה את האירוע.

"לאנטישמיות אין מקום בלגונה וודס, והנהגת העיר צריכה לגנות, אנו זועמים מההתנהגות הבוטה הזו של שנאה אנטישמית. לא רק שסרט הזרוע הנאצי והבחירה החדה להתלבש בדומה לקצין האס אס, אלא כאשר תושב לגונה וודס העיר לה על כך, היא העבריינית הטיחה בו לכאורה השמצה אנטישמית".

הארגון הליגה נגד השמצה ציינו, כי עברו כמעט שלושה שבועות והנהלת העירייה עדיין לא גינתה בפומבי את "האירוע הבוטה של ​​קיצוניות בקהילה שלהם, אנו דורשים ממנהיגי העיר להתבטא נגד המעשה המקומם הזה של שנאת יהודים, ולגנות מעשים כמו אלה שיכולים ומעוררים השראה לאירועים נוספים של אנטישמיות וקיצוניות מכל הסוגים".

קשיש מדי נאצי קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד