כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אפקט הסמל הרוסי

בעקבות הפלישה: חברת ביטוח שוויצרית הסירה את הלוגו המפורסם שלה

חברת הביטוח Zurich Insurance השוויצרית מהגדולות באירופה. ביטלה את הלוגו 'Z' שלה מחשבונות המדיה החברתית שלה, לאחר שהאות הפכה לסמל רוסי פרו מלחמה

בעקבות הפלישה: חברת ביטוח שוויצרית הסירה את הלוגו המפורסם שלה
המלחמה באוקראינה צילום: צבא אוקראינה

אפקט המלחמה: חברת ביטוח גדולה אמרה שהיא מסירה את הלוגו Z בצבע לבן על רקע כחול, מכיוון שהיא לא רצתה שיתפרש כמי שתומכת ברוסיה במלחמה מול אוקראינה. בהצהרה מטעם החברה נמסר: "אנו מסירים זמנית את השימוש באות 'Z' מהערוצים החברתיים שבהם היא מופיעה ויכולה להתפרש לא נכון, אנו עוקבים אחר המצב מקרוב וננקוט פעולות נוספות אם וכאשר יידרש".

דובר החברה אמר ל'טלגרף' הבריטי: "המותג של ציריך קיים כבר 150 שנה. זה מותג מהימן והוכחנו את יכולתנו לשנות ולהגיב לאתגרים לאורך זמן". החברה אמרה מוקדם יותר החודש שהיא לא מקבלת עוד לקוחות חדשים מרוסיה, ולא תחדש את החוזים עם העסקים הקיימים. החברה היא אחת מחברות הביטוח הגדולות באירופה ובעלת שווי שוק של 66 מיליארד דולר.

האות Z שימשה לסימון כלי רכב צבאיים רוסיים במלחמה באוקראינה. האות הופיעה על מבנים, כבישים, מכוניות, חולצות ודגלים ברוסיה כאות תמיכה במלחמה.

הפוליטיקאית הרוסייה מריה בוטינה, שהורשעה בארה"ב ב-2018 בגין פעילותה כסוכנת זרה, פרסמה תמונה שלה ושל עמיתיה בחולצות Z מוקדם יותר החודש. היא כתבה על התמונה: "הצוות התומך בצבא ובנשיא שלנו! בואו לעבוד חבר'ה".

חברת ביטוח מלחמת אוקראינה רוסיה לוגו צבא רוסיה טנקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד