כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"הצלתם את המדינה"

קידוש השם: המפכ"ל העניק ללוחמים הפצועים ספרי תהילים

בסיום הערכות המצב ביקר הלילה מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי את הפצועים מהפיגוע הקשה בחדרה ביניהם הלוחמים שחיסלו את המחבלים | המפכ"ל ציין את הערכתו ללוחמים הפצועים כשהעניק להם ספר תהילים תוך כדי שהדגיש את פעילות הלוחמים שחתרו למגע וע"י זה מנעו מסע הרג שיכל היה לגבות קורבנות רבים | צפו

קידוש השם: המפכ"ל העניק ללוחמים הפצועים ספרי תהילים
ספר התהילים שהעניק המפכ"ל צילום: דוברות המשטרה

מלווה במפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, וראש אמ"ש, ניצב בועז גולדברג, הגיע הלילה מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי לביקור 4 לוחמי מג"ב שנפצעו בפיגוע ומאושפזים בבית החולים הלל יפה בחדרה.

ארבעת הלוחמים הובהלו אתמול לבית החולים בחדרה, האחד הגיע במצב קשה ולאחר ניתוח הוגדר באורח בינוני ויציב, השני באורח בינוני ושניים נוספים שנפגעו באורח קל.

מפכ"ל המשטרה ביקש להביע את הערכתו ללוחמים שנפצעו כשהגיע למיטות המאושפזים וחילק לכל אחד ואחד מהם ספר תהילים תוך כדי שהוא משבח את הפעילות ההורואית של הפצועים ע"כ שחתרו למגע בכל מחיר ועל ידי כך מנעו מסע הרג שהיה יכול לגרום לכמות נפגעים בלתי נתפסת. 

"זהו ערב קשה בו איבדנו שני לוחמים אך בפעילותכם אני יכול לומר בוודאות שהצלתם חיים של לא מעט אזרחים" אמר מפכ"ל המשטרה ללוחמים.

עוד המשיך ואמר כי "שני המרצחים הגיעו עם כמות אמצעי לחימה ותחמושת גדולה ואם לא היו נפגעים באותו רגע היינו מתעוררים לבוקר אחר. הם תכננו מסע הרג הרבה יותר גדול ותכננו לרצוח כל מה שיעבור בדרכם". 

מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן אמר לפצועים: "זהו יום קשה כחיל. הצלתם את מדינת ישראל מיום דמים ומרצח של עשרות אזרחים וזו גבורה. אם לא אתם כאן היה מתבצע פיגוע המוני. בסוף אנחנו החומה, וכשמתקבל אירוע כזה אנחנו יודעים להגיב ולשמחתנו היו שם לוחמי ימ"ס שהגיבו בגבורה, באומץ ובחתירה למגע וזה לפני שהיו לנו הרוגים אזרחים. לצד זה שילמנו מחיר מאוד יקר." סיים כהן את דבריו ללוחמים. 

כאמור, אתמול התרחש פיגוע נוסף וקשה שמצטרף ללא מעט פיגועים בחודש האחרון. הפיגוע התרחש ברחוב הרברט סמואל בחדרה כששני מחבלים, ערבים ישראלים תושבי וואדי ערה, ירדו מרכב כשהם חמושים, חטפו נשק מחייל שחלף במקום, והחלו לבצע ירי מאסיבי. כוח מסתערבים של משמר הגבול ששהה באותה שעה בקרבת מקום, הבחין בנעשה וחיסל את המחבלים.

 

מפכל המשטרה לוחמים פצועים תהילים הפיגוע בחדרה הלל יפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד