כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע ויום גיבוש בא

אוטוטו מזג האוויר ישתפר, האביב יגיע ואנחנו נוכל לחזור ולטייל במקומות ואתרים שונים ברחבי הארץ. השינוי במזג האוויר, יאפשר לנו גם לחזור ולארגן ימי גיבוש לעובדים במקומות שונים

שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע ויום גיבוש בא
טיולי רכיבה ביער בן שמן צילום: באדיבות אקסטרים יער בן שמן

אוטוטו מזג האוויר ישתפר, האביב יגיע ואנחנו נוכל לחזור ולטייל במקומות ואתרים שונים ברחבי הארץ. השינוי במזג האוויר, יאפשר לנו גם לחזור ולארגן ימי גיבוש לעובדים במקומות שונים.

בדרך כלל, הרבה מאוד מעסיקים ומנהלים בוחרים לקחת את העובדים שלהם לימי גיבוש בתקופת האביב מכמה סיבות:

ראשית, כפי שציינו מזג האוויר מאפשר זאת. להבדיל מתקופות אחרות בשנה, הרי שתקופה זו נעימה לטיולים וכן לפעילויות שונות בשטח.

שנית, בתקופות אחרות, למשל בקיץ, הרבה מאוד עובדים נוהגים לקחת חופש בשביל לנסוע לחו"ל עם המשפחה, וכך גם בתקופת החגים של ספטמבר-אוקטובר. בתקופת האביב לעומת זאת, כל העובדים יוכלו ליהנות מיום גיבוש והחוויות שהוא כולל.

שלישית, בתקופות אחרות בשנה, למשל תקופת הקיץ, סביר להניח שבהרבה מאוד אתרים ומתחמים יהיו פעילויות של משפחות, קייטנות, תנועות נוער וכדומה. זה עלול להפריע בהנאה מהחוויה. לכן ישתלם לנו יותר לערוך יום גיבוש בתקופה זו, בה הילדים עדיין נמצאים בלימודים וההורים בעבודה.

אקסטרים בן שמן - הפתרון המושלם ליום גיבוש

באופן טבעי, כשאנחנו בוחרים לארגן יום גיבוש לעובדים שלנו, הדבר הראשון שעלינו לעשות זה לבחור את המקום בו נרצה שהוא ייערך. לשם כך, אנחנו צריכים לבחור מקום שיכול להתאים לאופי העובדים ולסגנון היום שנרצה לייצר. כאמור, אנחנו צריכים לחפש מקום שיש בו פעילויות שמתאימות לתקופת האביב.

אקסטרים יער בן שמן מציע לנו מגוון רחב של אפשרויות מתוכן נוכל לבחור, פעילות כזו או אחרת ליום גיבוש, כמובן שנוכל גם לבחור מספר פעילויות אשר יהיה ניתן לבצע בזה אחר זה, או לחילופין העובדים יוכלו לבחור באיזו פעילות הם רוצים להשתתף. במקום אפשר ליהנות מהדרכה וליווי של מדריכים ומארגנים מקצועיים, ציוד מתאים לכל פעילות, אוכל לפעילות גיבוש , אפשר לערוך ארוחת בוקר או צהריים במתחם ועוד שורה ארוכה של דברים שיכולים להתאים ליום גיבוש לעובדים.

אילו פעילויות יכולות להתאים ליום גיבוש באביב

בחלק זה של המאמר, אנחנו נסקור מספר פעילויות שנערכות במסגרת מתחם אקסטרים יער בן שמן ויכולות להתאים ליום גיבוש לעובדים במהלך האביב. כמובן שאנחנו גם נסביר לגבי כל פעילות למי זה יכול להתאים.

פיינטבול

מדובר על משחק במסגרתו ישנן קבוצות שונות אשר מתחרות זו בזו, כאשר לכל אחד מחברי הקבוצה יש רובה שיורה צבע ושכפ"ץ שאמור להגן עליו. המטרה היא להוציא כמה שיותר משתתפים מהקבוצה השנייה מהמשחק וכן להגיע למצב בו נשארים אחרונים במשחק.

זה משחק מאוד פופולארי, לא רק בקרב עובדים במסגרת יום גיבוש, אלא גם במסגרות אחרות. המשחק מתאים לכל הגילאים, בתנאי כמובן שהמשתתפים נמצאים בקו הבריאות.

במתחם אקסטרים יער בן שמן אפשר ליהנות ממתחם עם התפאורה, העיצוב וכל הציוד והמכשירים הנדרשים. ניתן ליהנות מחוויה ייחודית ויוצאת דופן מלאה אדרנלין ועניין.

לייזר טאג

בעיקרון, משחק לייזר טאג דומה ברמה מסוימת לפיינט בול עם הבדל אחד משמעותי והוא, במקום להשתמש ברובים שיורים צבע, משתמשים השחקנים ברובים שיורים לייזר אחד על השני. חשוב להבהיר מדובר על רובים בטוחים לשימוש שלא נגרם מהם שום נזק פיזי או אחר.

הכללים של המשחק דומים לאלו של פיינטבול, וגם במקרה זה מתחם יער בן שמן מציע תפאורה ייחודית המזכירה שדה קרב אמיתי. מדובר על מתחם מאוד מרשים ומיוחד. בסגנון ובאיכות שלו.

טיולי איזי ריידר

מדובר על טיולי שטח ביער בן שמן המתבצעים באמצעות איזי ריידר, כלי רכיבה המזכיר במראה שלו טרקטורון. מדובר על כלי חשמלי, בטוח מאוד לשימוש, יעיל וחוויתי. הכלי מיועד לשימוש עבור בני 16 ומעלה, ולכן אין סיבה שהעובדים שלנו לא יוכלו ליהנות ממנו.

אפשר לבחור סוגים שונים של טיולים ומסלולים, למשך שעה-שעתיים, על פי מה שהמקום מציע. הטיולים נערכים בליווי אנשי מקצוע.

טיולי אופניים

בדומה לטיולי אייזי ריידר, כך גם אפשר ליהנות מטיולי אופניים ביער בן שמן. מדובר על טיולים שנערכים במסלולים מסומנים בשטח. הטיולים נערכים בקבוצות עם ליווי מקצועי. גם כאן, אפשר ליהנות מטיולים שנמשכים שעה ויותר, תלוי בבחירה שלנו. חשוב להדגיש, במהלך הטיול יהיו עצירות בנקודות תצפית שונות, כך יהיה אפשר לנוח, לשתות קפה ולהתרשם מהנוף מסביב.

סדנאות ODT

מדובר על סדנאות שנערכות במתחם ובכלל ביער בן שמן במקומות מסודרים ומאורגנים. אלו סדנאות יצירתיות, חשיבתיות ואחרות. מדובר על סדנאות ODT ברמות שונות אשר מציעות לעובדים אפשרויות ליהנות מחוויה יוצאת דופן של שיתוף פעולה אחד עם השני וכן של יצירה ומשחק.

כל הסדנאות מאורגנות על ידי צוות המקום, נערכות בליווי אנשי מקצוע, בהתאם לדרישות החברה המזמינה. הן מספקות חוויה ייחודית ומאתגרת.

לסיכום, כל מי שבוחר לערוך יום כיף במתחם אקסטרים יער בן שמן, יכול ליהנות מחוויה ייחודית המשלבת בתוכה פעילויות מאתגרות ומעניינות, צוות מקצועי ומנוסה, ולא פחות חשוב מתחם מאורגן ומסודר המתאים לפעילויות שכאלו.

אקסטרים בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד