כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לרכוש פתרונות הצללה איכותיים בקיוטנט

חברת קיוטנט היא חברה אמינה ואיכותית המייבאת פתרונות הצללה וקירוי איכותיים. בקיוטנט תמצאו גזיבו לגינה או שמשיות לגינה שיש להם יתרונות רבים

לרכוש פתרונות הצללה איכותיים בקיוטנט
גזיבו 2 צילום: qtent

לא משנה אם יש לכם בבית מפרסת או שמדובר בחצר, תמיד תחפשו פתרון הצללה וקירוי נוח. רוב האנשים מכירים את פתרונות ההצללה הקבועים כמו פרגולות עץ או מתכת, אלו פתרונות טובים מאוד, אך הם קבועים ולא ניתנים לתזוזה. כדי לאפשר לעצמכם מוביליות ושינויים בכל עת, אתם צריכים פתרון הצללה כמו גזיבו של חברת קיוטנט שהינו פריק וניתן לתזוזה בקלות ובכל עת.

היתרונות ברכישת גזיבו של קיוטנט

חברת קיוטנט היא חברה אמינה ואיכותית המייבאת פתרונות הצללה וקירוי איכותיים. בקיוטנט תמצאו גזיבו לגינה או שמשיות לגינה שיש להם יתרונות רבים.

יתרון מספר 1 - איכות של חומרי הגלם - גזיבו או שמשיה של חברת קיוטנט עשויים ממבנה אלומיניום חזק ואיכותי יחד עם בד פוליאסטר עמיד וחזק לנזקי מזג האוויר.

יתרון מספר 2- פריקים וניידים - גזיבו הוא פתרון הצללה פריק ונייד. הוא מעולה בגינת הבית או במרפסת והוא בהחלט יכול לשמש אתכם כמו גזיבו לים.

ניתן ללא כל בעיה לסגור אותו ולהכניס למחסן ולהוציא כאשר זקוקים לו.

יתרון מספר 3 - מתאים גם לחורף - עוד יתרון מצוין של גזיבו 3*3 הוא כמובן האפשרות להפוך אותו לפתרון קירוי מעולה. ניתן לרכוש בקיוטנט חיבור של קירות עם חלונות והרי לכם מרפסת מקורה. זה יכול לשמש אתכם בסגירת מרפסת או אפילו בסגירה של חניה. זהו פתרון קירוי מעולה מבלי להתעסק בהיתרי בניה.

יתרון מספר 4 – עלות נוחה – העלויות של גזיבו ושמשיות היא עלות נוחה מאוד ביחס לפתרונות אחרים ואתם מקבלים פתרון סופר איכותי שילווה אתכם זמן רב. שמשיות וגזיבו מתאימים גם בקיץ, גם בחורף, גם כאשר אתם עוברים דירה וגם אם יש לכם מרפסת סוכה. היתרונות שלהם גדולים מאוד ולכן הם מאוד כדאיים לקניה.

כמה יעלה לכם גזיבו לגינה?

העלות של גזיבו לגינה משתנה לפי סוג הגזיבו והגודל שלו. בכל מקרה, העלות נמוכה ביחס לפתרונות הצללה אחרים וקבועים. בעלות של 500 - 2500 שקלים תוכלו ליצור לכם הצללה וקירוי מעולים.

כמה תעלה לכם שמשיה למרפסת?

שמשיה למרפסת עשויה לעלות בין 250 שקלים ל-1000 שקלים. העלות משתנה בהתאם לגודל השמשייה. שמשיות מתאימות עבור הגינה של הבית ועבור המרפסת. במרפסת סוכה שחשוב לאחסן שמשיות למרפסת בחג הסוכות, תוכלו לעשות זאת ללא כל בעיה מהסיבה שזה מאוד פשוט עם השמשיות המצוינות של חברת קיוטנט.

גינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד