כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מסרים מחזקים"

חרדה בחדרה: העירייה תפעיל קו שירות פסיכולוגי

במקביל לפתיחת הלימודים הבוקר בעיר חדרה ותגבור האבטחה המשטרתית, הודיעו בעיריית חדרה כי היא תפעיל קו חם פעיל במוקד העירוני 106 שיהיה מאויש על ידי פסיכולוגים ועובדים סוציאליים, שייתן מענה לתושבי העיר שחשים חרדה  

חרדה בחדרה: העירייה תפעיל קו שירות פסיכולוגי
זירת הפיגוע בחדרה צילום: גילי יערי, פלאש 90

עיריית חדרה פתחה הבוקר את מוסדות החינוך וגני הילדים באכיפה מוגברת של כל כוחות השיטור והפיקוח העירוניים. בנוסף לכך תגברה משטרת ישראל את הנוכחות המשטרתית במקומות המרכזיים בעיר כדי להחזיר את תחושת הביטחון.  

במקביל החליטה העירייה כי תפעיל קו סיוע שיהיה מאויש על ידי פסיכולוגים ועובדים סוציאליים מהשירות הפסיכולוגי ואגף הרווחה כדי לתת מענה לתושבים החשים חרדה.

הקו יהיה פעיל בין השעות 8:00-15:00 במספרים 04-6303236 | 04-3606667 ומהשעה 15:00 במוקד העירוני 106.   

בדיון משותף עם הנהלת המחוז במשרד החינוך הונחו הצוותים החינוכיים לפתוח את היום בשיח חינוכי עם התלמידים והתלמידות להפגת חששות ועידוד רוחם.

"זה זמן חשוב להעברת מסרים מחזקים ומאוזנים" אמר מ״מ ראש העיר בפועל, ניר בן חיים. עוד הוסיף כי ״הלב שלנו הבוקר עם המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהם אמש בפיגוע הקשה ואנו שולחים ברכת החלמה מהירה לפצועים. תגברנו הבוקר את כוחות הביטחון במוסדות החינוך, גני הילדים ובמקומות המרכזיים בעיר כדי להחזיר לתושבי חדרה את תחושת הביטחון. חדרה חזקה ביחד".

כאמור, הדברים מגיעים בעקבות הפיגוע שהתרחש אתמול בעיר, כששני מחבלים, ערבים ישראלים תושבי וואדי ערה, ירדו מרכב כשהם חמושים, חטפו נשק מחייל שחלף במקום, והחלו לבצע ירי מאסיבי. בפיגוע נרצחו שני אזרחים ו - 12 אנשים נוספים נפצעו.

 

הפיגוע בחדרה קו חם סיוע פסיכולוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד