י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אור ירוק ואגד נרתמות יחד למלחמה בתאונות הדרכים

שיתוף פעולה ייחודי בין אגד ל'אור ירוק' במאבק בתאונות הדרכים: שילוט מטעם 'אור ירוק' יודבק על עשרות אוטובוסים שיסתובבו בערים ויגבירו את המודעות

שיתוף הפעולה
שיתוף הפעולה

עמותת אור ירוק ואגד היסעים משתפות פעולה למען הבטיחות בדרכים. שיתוף הפעולה בין השתיים כולל שילוט עשרות אוטובוסים למען הזהירות בדרכים, אשר יסתובבו בערים ויגבירו את המודעות למטרה חשובה זו.

על פי נתוני אור ירוק, מתחילת שנת 2013 נהרגו 56 בני אדם בתאונות דרכים בתוך הערים. מדובר בעליה מדאיגה וחדה של 56% במספר ההרוגים, ביחס ל-32 ההרוגים שנרשמו בערים, בתקופה המקבילה בשנת 2012 (בהתאם לנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, נכון לתאריך 28.04.2013).
אחת הדרכים להוריד את מספר תאונות הדרכים בערים היא לעודד את השימוש בתחבורה ציבורית. השימוש בתחבורה ציבורית הוא יעיל ונוח ובעיקר – מפחית את מספר המכוניות בכבישים ומורידה את הסיכוי לתאונות דרכים. ככל שיותר נהגים יוותרו על הרכב הפרטי ויעברו לתחבורה ציבורית גם יהיו פחות תאונות וגם הנהגים יחסכו הרבה מאד כסף.

מנכ"ל עמותת אור ירוק, שמואל אבואב: "אנו מברכים את אגד על הצטרפותה למלחמה בתאונות הדרכים. שימוש בתחבורה ציבורית הוא חשוב מאין כמוהו למען הפחתת מספר תאונות הדרכים ולכן על המדינה לעודד את השימוש בתחבורה ציבורית, בין היתר על ידי הקצאת מסלולי נסיעה מיוחדים, שיקצרו את זמני ההגעה והנסיעה."

מנכ"ל אגד היסעים, אייל יחיאל: "אגד היסעים חרטה על דגלה לפעול למען הקהילה ובעיקר להתרכז בנושאים הקשורים לבטיחות, בטיחות בדרכים ומניעת תאונות דרכים. שיתוף הפעולה עם עמותת אור ירוק הפעילה שנים רבות בתחום זה נראה לנו נכון וטבעי".
אגד אור ירוק תאונות מאבק קהילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד