י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מגוון רחב וייחודי

אשפר כהלכתו: ממלכת הבשר עם הכנות אחרונות לקראת הפסח

החנות המפוארת ורחבת הידיים של 'אשפר', הוכשרה כולה לפסח בתשומת לב מרובה • כך ניתן לערוך את הקניות לחג מתוך רחבות הדעת, ללא צורך להצטופף ולהידחק

אשפר כהלכתו: ממלכת הבשר עם הכנות אחרונות לקראת הפסח
אשפר צילום: יח"צ

ממלכת הבשר 'אשפר' ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק, הומה בכל אחד מימות השנה, אך כשחג הפסח מתקרב ובא, הרי שקצב הפעילות מכפיל ומשלש את עצמו, כשכולם רוצים לענג את החג במוצרי הבשר והעוף האיכותיים והמשובחים ובכשרויות המהודרות ביותר.

ב'אשפר' שחרטו על דגלם את דקדוק ההלכה, מבקשים להזכיר כי על פי הנפסק בשלחן ערוך אין לומר 'בשר זה לפסח', אלא 'בשר זה ליום טוב', ואחרי שהבהרנו את זה אפשר להמשיך ללא חשש.

לקראת החג, בממלכת הבשר של אשפר, מגבירים את ההיערכות, על מנת לספק את הביקוש ההולך וגובר של הציבור הדורש לענג ולכבד את יום טוב בבשר משובח.

החנות המפוארת ורחבת הידיים של 'אשפר', הוכשרה כולה לפסח בתשומת לב מרובה, וכך ניתן לערוך את הקניות לחג מתוך רחבות הדעת, ללא צורך להצטופף ולהידחק. צוות העובדים והקצבים המסור והמוכשר ניצב להעניק שירות אדיב ומקצועי לכל אחד מהלקוחות, ולהתאים את המוצרים בדיוק לדרישות ולצרכים שלכם.

כבש ספרדי כבר טעמתם?

רק בממלכת הבשר של 'אשפר' תוכלו למצוא את בשר הכבש הרך טרי ועסיסי , של כבשים צעירים מספרד, הידועים באיכותם ובטעמם הייחודי, בהשגחת בד"ץ נוה ציון, זאת לצד מגוון רחב של מאות מוצרי בשר ועוף משובחים במיטב הכשרויות המהודרות ובמחירים הזולים ביותר, אבל לא מדובר בסתם כבש. 'אשפר' הם היחידים בארץ, אשר מייבאים את הכבשים מספרד, מדובר בכבשים צעירים ורכים הידועים באיכות ובטעם הנפלא שלהם, ואת זה כאמור תוכלו למצוא רק בין המדפים של 'אשפר'. זאת לצד מגוון ענק של מוצרי בשר ועוף שיקלעו בדיוק לטעם האישי שלכם.

ב'אשפר' מבקשים להעניק לציבור המדקדקים בכשרות את הבשר האיכותי והמשובח בכשרות המהודרת ביותר, לכל השיטות והדעות, ולכן בחנות רחבת הידיים, ניתן למצוא את מוצרי הבשר והעוף, כמובן בכשרות המהודרת והייחודית של בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן – שהעיד בפה קודשו כי "השלוחים שלנו ב'אשפר' הם שלוחי אמת שהבשר יהיה מהודר בתכלית – זאת לצד מגוון הכשרויות המהודרות ביותר, ובהם בד"ץ 'העדה החרדית', בד"ץ שארית ישראל, רבני בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד, זאת מתוך מטרה לאפשר לכל אחד לרכוש את המוצרים בחומרות וההידורים בהם הוא חפץ, ובפרט בימי הפסח שבהם מרבים בהידורים ובהקפדה יתרה. 

את כל המגוון הזה, תמצאו במחירים הזולים ביותר, וב'אשפר' מדובר בהתחייבות אישית, לאורך כל ימות שנה ובפרט בפרוס הפסח. כאשר לקראת ימי הפסח עושים ראשי 'אשפר' מאמצים מרובים על מנת לספק את מוצרי הבשר והעוף במחירים חסרי תקדים הזולים ביותר באופן משמעותי, כדי לאפשר לבני התורה ולמשפחות לרכוש את המוצרים האיכותיים במחיר השווה לכל נפש.

אשפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד