כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

להנות ממגוון פתרונות ההצללה של אומברה

חברת אומברה היא חברה המייבאת לישראל פתרונות הצללה מעולים כמו גזיבו ושמשיות. בכתבה הבאה תוכלו להכיר את המגוון הרחב שתמצאו בחברה זו, בניהם פתרונות ההצללה גזיבו ושמשיות

להנות ממגוון פתרונות ההצללה של אומברה
שימשיות צילום: בחסות אתר אומברה

פתרון הצללה הניתן לאחסון

כאשר אנו מחפשים הצללה לגינה, אנו מחפשים פתרון שיאפשר לנו גם קירוי בזמני חורף וגם את האפשרות לאחסן אותו כשצריך. גזיבו מתקפל של חברת אומברה מאפשר לכם לקבל את כל אלו יחד. הוא פריק ובקלות ניתן לפרק אותו, להכניס לתוך הכייס ולשים במחסן. למה זה טוב? אם מדובר בגזיבו עבור מרפסת סוכה שאנו רוצים שתהיה זמינה עבורנו גם בחג הסוכות, הרי שניתן לסגור את הגזיבו ללא כל בעיה ולהחזיר אחרי החג.

להנות מחניה מקורה לכל הזמן

מי שיש לו בית קרקע, יודע כמה קשה לקבל היתרי בניה, אפילו כדי ליצור קירוי לרכב. הגזיבו הוא אחד הפתרונות היותר יעילים שיש. הוא אמנם פריק, אך יכול לשמש כפתרון קבוע. גזיבו קבוע עבור החניה הוא גזיבו בעל קירות וחלון שיכול ליצור לכם חניה מקורה ללא היתרי בניה כלל.

ליצור הצללה גדולה בגינה

יש לכם בחצר הבית אזור גדול שאתם מעוניינים ליצור בו הצללה, שמשיות גדולות בהחלט יכולות לפתור עבורכם את הנושא הזה. הקוטר של שמשיות אלו יכול למלא חלל גדול מאוד והיתרון שניתן לסגור אותן בכל עת ללא כל בעיה.

ליצור הצללות באזורים שונים בחצר

חצר הבית שלכם יכולה להיות גדולה או קטנה ויש בה אזורים המצריכים הצללות. זו יכולה להיות פינת הישיבה, המגלשה של הילדים, בריכת הפלסטיק ועוד. ניתן להציב שמשיה לחצר שניתן להזיז עם תזוזת השמש ועם האזורים שבהם אתם נמצאים.

עסקים נהנים מקירוי ומיתוג באותו מוצר

עסקים רבים מגיעים עם המוצרים שלהם לירידים שונים. לפעמים ירידים אלו נמצאים בחוץ ולפעמים בפנים וברוב הירידים אנשים רוכשים מוצרים מגוון רחב של מותגים. בעל עסק שרוצה ליצור לעצמו אזור מקורה יחד עם מיתוג, יוכל לעשות זאת בעזרת מוצר אחד והוא גזיבו ממותג. גזיבו זה מאפשר להדפיס על הבד את המיתוג של העסק בגדול. בצורה כזו הוא בולט ומבדל את העסק מעסקים אחרים. מעבר לכך הוא ישמש את בעל העסק כמקור קירוי והצללה והוא מאוד נוח. ניתן לרכוש את הגזיבו הממותג בגדלים שונים ומגוונים בהתאם למוצרים שלכם בעסק. זהו פתרון נוח מאוד ובעזרתו אתם לא צריכים לקחת אתכם שום מוצר מיתוג אחר.

גינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד