י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעקבות הצעה מפתה

לאחר שנה וחצי בתפקיד - מנכ"ל אל-על הודיע על התפטרותו

אביגל שורק הגיש היום ליו"ר חברת אל-על על את מכתב ההתפטרות "חרף אהבתי הגדולה, אני מבקש לסיים את תפקידי כמנכ"ל אל על". שורק עוזב את תפקידו לטובת מינויו לנשיא ומנכ"ל חברת דלק US בה עבד בעבר

לאחר שנה וחצי בתפקיד - מנכ"ל אל-על הודיע על התפטרותו
מטוס אל על צילום: משה מילנר, לע"מ

אביגל שורק, מי ששימש בתפקיד מנכ"ל חברת התעופה אל-על בשנה וחצי האחרונות, הגיש היום(שני) ליו"ר החברה, עמיקם בן צבי, מכתב התפטרות בו הוא מודיע על רצונו לעזוב את התפקיד ואת החברה.

חברת אל-על חוותה בשנים האחרונות טלטלות רבות, סכסוכי עבודה, קשיים כלכליים וחילופי בעלות. התפטרותו של שורק אינה מגיעה על רקע סכסוך או קשיים, אלא בעקבות הצעה מפתה שקיבל להתמנות לנשיא ומנכ"ל חברת דלק US בה עבד בעשר השנים שלפני עבודתו באל-על.

שורק ימשיך בתפקידו כמנכ"ל אל-על, עד אשר תתקבל בחברה החלטה על זהותו של מחליפו בתפקיד. בחברת אל-על נחושים למצוא מחליף לשורק כבר בימים הקרובים, וזאת בכדי לאפשר פעילות שוטפת ולצמצם פגיעה בחברה שבתקופה האחרונה נהנית מביקושים גבוהים לנוכח הסרת המגבלות וחזרת ענף התעופה לשגרה.

במכתב ההתפטרות שהגיש, כתב שורק: "בימים האחרונים קיבלתי הצעה להתמנות למנכ"ל דלק US. לאחר התלבטות ומחשבה עמוקה, חרף אהבתי הגדולה לאל על והנאתי הרבה מעבודתנו המשותפת, אני מבקש לסיים את תפקידי כמנכ"ל אל על".

"אני מסיים את התפקיד ומביט לאחור בסיפוק ובגאווה בעיקר על השלמת הפרק המשמעותי ביותר והאתגר שניצב בפני עם כניסתי לתפקיד מנכ"ל אל על והוא השלמת מתווה הסיוע והבטחת עתידה של אל על", כך כותב שורק.

"עם החזרה המשמעותית של אל על לפעילות, השלמת מרבית גיוסי ההון, יישום תכנית ההתייעלות ובניית תכנית איתנה לעתיד, אני סמוך ובטוח כי ביחד בנינו בסיס איתן שיסייע לאל על לממש את הפוטנציאל העצום הגלום בה. אני מבקש להדגיש כי החלטתי מגיעה על רקע רצוני לסגור מעגל אישי כמנכ"ל דלק US, חברה בה צמחתי ועבדתי במשך עשר שנים".

לסיום כתב שורק: "אני נכון לסייע להמשך הבראת אל על במהלך תקופת המעבר, ואף מעבר לכך, ככל שתמצא לנכון. אני מבקש להודות באופן אישי לכל אחד מחברי מועצת המנהלים על חוכמתם, ניסיונם ומסירותם למען אל על, ומבקש להודות לך על התמיכה הבלתי מסויגת בי ובהנהלה של אל על".

אל על דלק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד