י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"ברכת הבית"

ביקוש שיא לפריט ההיסטורי שנחתם בידי הגר"ח קנייבסקי

רגע לאחר ימי השבעה על הסתלקותו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זיע"א, וב"קופת העיר" מצאו מספר שטרות נדירים הגוזרים בריאות ואריכות ימים ושנים שנכתבו על ידי מרן • בשטר "ברכת הבית" גוזר שר התורה: "תינצלו מכל מיני צרות" • נותרו שטרות בודדים וזאת ההזדמנות האחרונה שלכם

ביקוש שיא לפריט ההיסטורי שנחתם בידי הגר"ח קנייבסקי
חתימת הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

היה זה לפני מספר שנים, רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זצוקללה"ה שנשא על לוח ליבו את משא קופתו - “קופת העיר" החליט לצאת בקריאה חריגה להמונים לבוא ולהטות שכם בהוראת קבע קבועה של סך מאה שמונים שקלים בחודש, בכדי שראשי הקופה יוכלו להמשיך בפעילות החסד, לפרנס משפחות נזקקות שאין להם מאומה.

לחצו כאן לזכות בפריטים ההיסטוריים>>>


ברכת הגר"ח • באדיבות המצלם

זה היה רגע היסטורי וחסר תקדים. מרן שר התורה ממרומי שנותיו ביקש להעניק משהו בתמורה, הוא רצה להכיר טובה ענקית לכל אותם אלה שייענו לקריאתו ויבצעו את הוראת הקבע. וכך, בצעד דרמטי הוא נטל את עטו ושירבט שטר נדיר שטרם נראה כמותו מאז ומעולם - "שטר ברכת הבית".

בשטר הנדיר שהפך לשיחת היום בעולם היהודי כתב רשכבה"ג זיע"א: "ברכת הבית. בזכות תרומתכם הקבועה לצדקת קופת העיר – תמלא בתיכם בברכת השם. ותזכו לבריאות איתנה, ואריכות ימים ושנים טובות. ותינצלו מכל מיני צרות. ותזכו לישועות גדולות. חיים קניבסקי".


"
בזכות התרומה • באדיבות המצלם

אתם מבינים מה רשום כאן? אתם קולטים מה מרן שר התורה גזר בזמנו על כל אותם אלה שייענו לקריאתו? קראתם נכון. הוא גזר בגזירה של מעלה כי העושים את תרומתם קבע לקופת העיר יזכו שביתם יתמלא בברכת השם. אם לא די בזה הוא הוסיף כי התורמים יזכו לבריאות איתנה, אריכות ימים ושנים טובות, ובעיקר: "תינצלו מכל מיני צרות".

הגזירה הזו עדיין רלוונטית, דווקא בימים אלה שאנו דואגים, לא יודעים מה יילד יום. דווקא כעת שרוח אפינו הסתלק מאיתנו, זה ההזדמנות שלנו לזכות בשטר ההיסטורי הזה, זה הרגע שלנו לעשות מעשה, לקיים את צוואתו, ולזכות בברכה הזו שתשרה בבתינו את ברכת השם.

ב"קופת העיר" מתריעים כי נותרו שטרות בודדים ממש כתובים וחתומים בכתב עד קודשו של מרן הרב קניבסקי. בשל הביקוש הרב הם קוראים לציבור לתרום כבר כעת ולזכות בשטר הנדיר הזה בטרם תפספסו את ההזדמנות הפז הזו. הקליקו כאן כעת והשטר שיעניק לכם חיים טובים יגיע עד לפתח ביתכם.

לחצו כאן לזכות בפריטים ההיסטוריים>>>

הגר"ח קנייבסקי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד