כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"כבוד אחרון"

"רב המשטרה ספד ללוחם הדרוזי: "הברית בין הדתות נחרטה בדם

רב המשטרה הרב רמי ברכיהו, הגיע אחר הצהריים להלווית יזן פלאח, לוחם משמר הגבול בן העדה הדרוזית שנרצח אמש בפיגוע בחדרה | הרב ברכיהו ספד ואמר כי הקשר העז ששורר בין העדות רק מתחזק בשעה קשה זו וכי מי שמשתמש בשמו של ברוא עולם ליצור מוות ופחד, רק מחלל את שמו

"רב המשטרה ספד ללוחם הדרוזי: "הברית בין הדתות נחרטה בדם
הלוויתו של יזן פלאח ז"ל צילום: דוד כהן, פלאש 90

היום (שני) אחר הצהריים הובא למנוחות אחד מנרצחי הפיגוע אמש בחדרה, שוטר מג"ב יזן פלאח, בן העדה הדרוזית תושב הכפר כסרא סמיע שבצפון, רב המשטרה הרב רמי ברכיהו הצטרף לאלפים המלווים אותו בדרכו האחרונה וביקש להספיד.

בפתח דבריו אמר הרב, "אנו מתאספים כאן היום לחלוק כבוד אחרון לשוטר משמר הגבול יזן פלאח, שנפל בעת מילוי תפקידו כשהוא לבוש במדי משמר הגבול המהווים סמל לפעילות הביטחונית למען שלום אזרחי מדינת ישראל".

לצערנו יזן מצטרף לרשימה ארוכה ארוכה של גיבורים, אחינו בני העדה הדרוזית אשר במסירות נפש ביטאו את הברית האדוקה שנחרטה בין העדה הדרוזית לבין העם היהודי במדינת ישראל.

אלא שהפיגוע אמש מסמל קומה נוספת ברית הדמים שבין בני העדה לעם היהודי. כרב ראשי למשטרה וכאיש דת חשוב לומר בקול גדול שהאמונה בכך שיש בורא לעולם אמורה להביא לעולם חיים ולא מוות, ברכה ולא קללה, ביטחון ולא פחד, שלום ולא מלחמה, שמחה ולא צער, אחווה ולא חורבן.

כל מי שמשתמש בשם הא-ל כדי להביא מוות, מלחמה, פחד וצער, מחלל את שמו ומשתמש בשם הא-ל לשווא. יזן, יחד עם רבים מחבריו אחינו בני העדה הדרוזית התגייסו למגב ולשאר גופי ההצלה והביטחון לא רק בכדי להגן ולשמור על אזרחי מדינת ישראל, אלא גם לדאוג לכך שמי שנושא את שם אלוקים לשווא לא יצליח לבצע את זממו ולייצר בעולם מוות ופחד.

אנו מתפללים שהא-ל ייתן כוח למשפחת פאלח שלא תדעו עוד צער ושהיא יברך את כל שוטרי ושוטרות מגב בני העד בני כל העדות והדתות שב פעילותם למען אזרחי המדינה יביאו ברכה חיים לעולם אמן.

הפיגוע בחדרה יזן פלאח רמי ברכיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד