י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ויכוחים הפכו אצלנו לשגרה"

הבחור החרדי במסר מטלטל: "שטפתי מדרגות בשביל הוריי"

יוקר המחיה בישראל הביא משפחות רבות למצוקה כלכלית נוראה, בעיקר בתקופות חגים. רובן שומרות על שתיקה ומנסות לשרוד בכוחות עצמן, אבל בחור חרדי אחד אזר אומץ ושיתף את מה שמתרחש בבית הוריו • "המצוקה גברה על הבושה"

הבחור החרדי במסר מטלטל: "שטפתי מדרגות בשביל הוריי"
אילוסטרציה צילום: unsplash

משפחות רבות בישראל נאנקות תחת יוקר המחיה המאמיר מיום ליום ומשבוע לשבוע, אך לא כולן משתפות ומספרות על כך בפומבי. רובן מנסות בכוחות עצמן לשרוד ולכלכל את המשפחה בצמצום ובעוני, ומגבירות את המאמצים בתקופות של חגים, בהן ההוצאות הולכות ותופחות עשרות מונים.

אבל יש מי שנשבר ובחר, באומץ בלתי נתפס, לשתף את חוויותיו האישיות. ניסים שרי, בחור חרדי, פרסם היום (שני) ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו תיאר את המצוקה הכלכלית של הוריו לקראת חג הפסח.

"‏אני כותב ומוחק, הבושה מוחקת והמצוקה כותבת, המצוקה גברה על הבושה", כתב ניסים, "אני פונה אליכם מליבי, אני גר עם הוריי המתבגרים ורואה אותם נאנקים וקורסים תחת המצוקה הכלכלית".

"לשמוע אותם מתווכחים על איזה תרופות אפשר לוותר כי אין כסף - הפך לשגרה אצלנו", תיאר ניסים.

לדבריו, "עשיתי הכול בשביל לסייע להם, שטפתי מדרגות ‏וקיבצתי נדבות בבתי כנסת - הכול בשביל לראות אותם ישנים רגוע, אני מנצל את הבמה ופונה ללב שלכם, כל שקל זו עזרה, פניתי אליכם לפני החגים פעם שעברה ובזכותכם עברנו את החג בכבוד, מקווה ומתפלל שגם את החג הזה נעבור, תודה".

יוקר המחיה מצוקה כלכלית חג הפסח משפחה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד