כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הקורונה עדיין משפיעה

238 ישראלים לא עבדו; אלה הסיבות

הלמ"ס: 238.0 אלף ישראלים לא עבדו בחודש ספטמבר 2022, לעומת 246.6 אלף בחודש ינואר האחרון. כמו"כ, שיעור תעסוקה לא כולל נעדרים זמנית מעבודה כל השבוע מסיבות הקשורות בקורונה – 60.6%, לעומת 60.2% בחודש הקודם

238 ישראלים לא עבדו; אלה הסיבות
חטיבת עצים בעזה צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90

אחוז הבלתי מועסקים מכוח העבודה בישראל, בחודש ספטמבר 2022, עמד על 3.7%, ללא שינוי לעומת החודש הקודם. כך עולה מנתונים שפורסמו היום (שני) על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

מהנתונים עולה גם כי אחוז מכוח העבודה של המועסקים שנעדרו זמנית מעבודתם כל השבוע בגלל סיבות הקשורות בנגיף קורונה, בנוסף לבלתי מועסקים - עמד על 4.2% (4.4% בחודש הקודם).

כמו כן, אחוז מכוח העבודה של הלא משתתפים בכוח העבודה שהפסיקו לעבוד בגלל פיטורים או סגירת מקום העבודה ממרץ 2020, בנוסף למועסקים שנעדרו זמנית מעבודתם כל השבוע בגלל סיבות הקשורות בנגיף קורונה והבלתי מועסקים – עמד על 5.4% (5.6% בחודש הקודם).

שיעור תעסוקה לא כולל נעדרים זמנית מעבודה כל השבוע מסיבות הקשורות בקורונה – 60.6% (60.2% בחודש הקודם).

"הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מבצעת בימים אלה, כמו בימי שגרה, את הסקרים השוטפים החיוניים לקבלת מידע על האוכלוסייה והכלכלה בישראל. נתוני סקר כוח אדם מאפשרים מעקב אחר השפעות משבר נגיף קורונה על מצב התעסוקה ושוק העבודה בישראל", נמסר מהלמ"ס.

כוח העבודה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד