י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ההמלצה עדיין לא להגיע

חשש: הטיסות שנמכרו למצרים - יבוטלו

בענף התיירות חוששים שכמות הטיסות שתאושר בין ישראל לשארם א-שייח תהיה לבסוף תהיה קטנה יותר, מה שיוביל לביטולי טיסות שכבר נמכרו. במשרד הביטחון ממליצים עדיין שלא להגיע לסיני, אזור הבילוי האהוב על הישראלים

חשש: הטיסות שנמכרו למצרים - יבוטלו
משה שי, פלאש 90

מאז הודיעו ראש הממשלה, בנט, ונשיא מצרים, א-סיסי, על השקת קו חדש של טיסות ישירות בין ישראל, נתב"ג, למצרים, שארם א-שייח, חברות רבות החלו למכור כרטיסי טיסה למקום.

הקו אמור להתחיל לפעול בחול המועד פסח, וכבר היום נמכרו כל הכרטיסים לרבות מהטיסות, מה שמעיד על הביקוש הרב למצרים בכלל, ולסיני בפרט, אזור תיירות מבוקש מאוד על ידי הישראלים.

אך ב'חדשות 12' מדווח הערב (שני) שבענף התיירות חוששים שכמות הטיסות שתאושר לבסוף תהיה נמוכה יותר, מה שיגרום לביטול כרטיסי טיסות שכבר נמכרו ושווקו כיוון שלא כל הטיסות יצאו אל הפועל.

בנוסף במערכת הביטחון עדיין חוששים מההגעה של הישראלים לסיני מבחינה ביטחונית. אמנם אזהרת המסע ירדה לאחרונה בדרגה, אך ההמלצה היא עדיין לא להגיע לסיני.

האזור בסיני נחשב לסכנה ביטחונית בגלל שאחת המטרות של הכוחות של דאעש, הכוללים אלפי בדואים במדינה, היא לפגוע בתיירות הנכנסת לסיני – נושא שחשוב מאוד לשלטון המצרי.

מצרים טיסות סיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד