ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

התנועה מגלה במפתיע: הממשלה ימנית, לפיד שמרן

ח"כ עמר בר-לב בדיון בוועדת חוץ ובטחון: "לפיד שלף את השפן שהיה חבוי עמוק בתוך החליפה השחורה והשאיר את לבני בודדה בשדה הקרב. הוא מתגלה כשמרן-ימני"

עמר בר-לב . צילום: פלאש90
עמר בר-לב . צילום: פלאש90

רבים הזהירו את 'התנועה' מפני חוסר הסיכוי להתקדם בתחום המדיני, וזאת בשל הקשר האמיץ בין יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט - שני השותפים המרכזיים בממשלת נתניהו.

הבוקר, בדיון בוועדת חוץ ובטחון, סיפר ח"כ עמר בר-לב על אכזבתו.

"לפיד שלף את השפן שהיה חבוי עמוק בתוך החליפה השחורה והשאיר את לבני בודדה בשדה הקרב", אמר בר לב, בהתייחסו להתבטאויות לפיד על התהליך המדיני בראיון שהעניק ל'ניו-יורק טיימס'.

"אחרי שהבטיח לבוחריו שיפעל למען תהליך השלום, הוא מתגלה כשמרן-ימני, בדיוק כמו הרוב המוחלט של חברי הממשלה הנוכחית שמורכבת ממפלגות שחרטו על דגלן את המשך הקיפאון.

"בין הבית היהודי, ישראל ביתנו, קיצוני הליכוד ועכשיו מסתבר גם לפיד, נותרה ציפי לבני כעלה תאנה להמשיך ולמסמס את מה שפעם קראנו לו תהליך, והיום הפך לקיפאון מוחלט. אם לפיד חושב שעיסוואיה, שועפט ובית חנינא צריכות להיות חלק מהמדינה היהודית ושהפסקת הבנייה בהתנחלויות היא אינטרס אמריקני, אירופאי או קטארי, כנראה ששר האוצר שלנו מחובר יותר למתנחלים מלמציאות. לצערי, כנראה שאין עתיד לתהליך המדיני בממשלה הזו".
עמר בר לב התנועה יש עתיד הבית היהודי יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד