ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
לפחות שלושה הרוגים

צפו: עשרות מכוניות ומשאיות מתנגשות אחת בשנייה בסופת שלגים

כ-40 כלי רכב סטו מנתיבם והתנגשו זה בזה בכביש המהיר של פנסילבניה המושלגת. לפחות שלושה נהרגו | ההתנגשות ההמונית הביאה לסגירת חלק מכביש 81 המהיר, לפחות 20 נפגעים פונו לבתי חולים באזור

צפו: עשרות מכוניות ומשאיות מתנגשות אחת בשנייה בסופת שלגים
תאונת שרשרת בפנסילבניה צילום: צילום מסך

לא פחות מ-40 כלי רכב היו מעורבים אתמול (שני) בתאונת שרשרת שהתרחשה בכביש המהיר 81 במדינת פנסילבניה בארצות הברית, בעקבות השלג הכבד שיורד באזור. לפחות 20 נפגעים פונו לבתי חולים ושלושה מהם נהרגו. כך על פי רשויות החירום וההצלה במחוז שוילקיל.

התאונה אירעה בצפון מזרח פנסילבניה בסביבות השעה 10:30 בבוקר. ג'ון בליקלי, סגן מתאם ניהול החירום של האזור, אמר כי גורמים רשמיים מאמינים שהשלג הכבד גרם לראות לקויה, וככל הנראה בשל כך נגרמה התאונה. כ-40 כלי רכב כולל מספר נגררים, משאיות, היו מעורבים בתאונה ההמונית.

לא דווח על הרוגים, אך בליקלי אמר כי צוותי חירום מארבעה מחוזות שונים הגיעו ולקחו כ-20 חולים לבתי חולים באזור לקבלת טיפול. בליקלי אמר כי שלושה נגררים למשאיות הנושאים מטען לא ידוע עלו באש. שריפות קטנות יותר פרצו גם בכלי רכב אחרים, אך הושגה שליטה מהירה על האירוע.

תיעודים שהועלו לרשתות החברתיות ביום שני הציגו התנגשות של משאית טריילר שיצאה משליטה נכנסת בעוצמה לתוך משאית גדולה, ומסובבת אותה כמעט ב-180 מעלות. משאית גדולה נוספת פלטה לאוויר עשן שחור ולהבות כתומות.

פנסילבניה תאונת שרשרת סופת שלגים מזג אוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד