י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אשראי, רכבים ודרכונים

אוקראינה פרסמה את פרטיהם של 620 סוכנים רוסים

המודיעין הצבאי של אוקראינה פרסם ביום שני את השמות ופרטי ההתקשרות של 620 אנשים שלטענתו הם קצינים של שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה (FSB) המעורבים ב"פעילויות פליליות" באירופה

אוקראינה פרסמה את פרטיהם של 620 סוכנים רוסים
אילוסטרציה צילום: pexels

בפוסט בשפה הרוסית באתר הרשמי שלה, זרוע המודיעין של משרד ההגנה האוקראיני פירטה רשימת אנשים שלכאורה הם עובדי FSB הרשומים במטה הסוכנות במוסקבה.

"עובדי ה-FSB של רוסיה המעורבים בפעילות הפלילית של המדינה התוקפנית באירופה", נכתב, מבלי לתת פרטים נוספים על הפשעים שביצעו לכאורה.

סוכנות הביון הביטחונית של אוקראינה פרסמה רשימה של "קציני FSB רוסיים המעורבים לכאורה בפעילות הפלילית של המדינה התוקפת באירופה", כך נכתב.

המאגר גדוש במידע אישי מזהה. המאגר מקשר בין 620 שמות לתאריך ומקום הלידה שלהם לכאורה, למספרי דרכונים, כרטיסי אשראי, כרטיסי טלפון, מודמים, רכבים ומידע אחר.

"השירותים המיוחדים לאוקראינה טובים מאוד", אמר בכיר אירופי ל'וושינגטון אקסמיינר' בעילום שם. "אני עדיין לא יודע על סט הגילויים הזה, אבל מכיוון שאני יודע שהם טובים, אני בטוח שזה אמין. בעסק הזה אתה מבלף רק פעם אחת".

"הפרסום הזה הוא חיוני מכיוון שהוא עוזר כעת לכל שאר סוכנויות הביון הנגדי לעקוב בפעילות של אותם אנשים, וגם את אנשי הקשר והרשתות שלהם", אמר הבכיר האירופי.

מלחמת אוקראינה רוסיה חיילים רוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד