כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
על רקע המצב הבטחוני

סקר מנדטים: גוש הימין מתחזק על חשבון בנט אך לא מגיע לרוב

סקר חדש שמתפרסם הבוקר, בודק את הדופק הפוליטי בישראל ברקע המצב הביטחוני הרעוע ויוקר המחייה | רה"מ נפתלי בנט שמתאמץ להוכיח מנהיגות, נכשל ככל הנראה במבחן התוצאה וזוכה לאחוז נמוך של אהדה | גוש הימין מתחזק על חשבון סיעת 'ימינה' אך לא זוכה לרוב בכנסת

סקר מנדטים: גוש הימין מתחזק על חשבון בנט אך לא מגיע לרוב
גנץ, לפיד ובנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סקר חדשות 12 בשיתוף מנו גבע בדק את מפת המנדטים העדכנית להבוקר (שלישי), לפיו עולה כי גוש נתניהו ממשיך להתחזק על חשבון סיעת ימינה שיורדת במנדט נוסף לעומת הסקר הקודם.

על פי תוצאות הסקר: הליכוד זוכה ב 34 מנדטים, יש עתיד 18, ש"ס 9, הציונות הדתית 8, כחול לבן 8, יהדות התורה 7, ימינה 6, הרשימה המשותפת 6, העבודה 6, ישראל ביתנו 5, רע"ם 5, תקווה חדשה 4 ומרצ 4

לפי הגושים שוב אין הכרעה בבחירות: גוש הימין זוכה ל-58 מנדטים לעומת 56 לקואליציה. כשבתווך הרשימה המשותפת עם 6 מנדטים בלבד.

בסקר גם נבדקת מידת ההתאמה לראשות הממשלה, שם ממשיך בנימין נתניהו להוביל עם 45% תמיכה, יאיר לפיד זוכה ל 17%, וראש הממשלה המכהן נפתלי בנט זוכה ל 9% תמיכה בלבד.

בנוסף, בסקר עולה כי 42% מהנשאלים סוברים כי הממשלה תמלא את ימיה, 30% סוברים שלא, 12% בטוחים שהממשלה לא תמלא את ימיה, ו10% מהנשאלים בלבד טענו כי ברור שהממשלה תמלא את כהונתה.

נפתלי בנט מפלגת ימינה בלוק הימין סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד