י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
בעיות במעיים

נשיא ברזיל אושפז בבית החולים לאחר שחש ברע

נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו נבדק בבית חולים צבאי בבירה עקב בעיות במעיים, שר הביטחון אוגוסטו הלנו, אישר כי בולסונארו אושפז לאחר ארוחת הצהריים בבית החולים בברזיליה

בולסונארו באשפוז הקודם
בולסונארו באשפוז הקודם צילום: מתוך טוויטר

נשיא ברזיל נכנס ויצא מבתי חולים מספר פעמים מאז שנדקר בבטנו באירוע קמפיין בחירות ב-2018, בולסונארו עבר שבעה ניתוחים מאז הפך לנשיא ב-2019. אתמול אושפז בולסונארו שוב בבית חולים צבאי עקב בעיות במעיים. כלי תקשורת בברזיל דיווחו כי הנשיא חש לא טוב מאז ארוחת הצהריים אתמול.

שר התקשורת פאביו פאריה, אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי הוא "מרגיש בסדר", ואישר דיווחים בתקשורת המקומית כי הנשיא נלקח לבית החולים הצבאי בברזיליה לבדיקות. פאריה אמר שהנשיא חש ברע, עם "אי נוחות בבטן", ונלקח לבית החולים כדי להיבדק מכיוון שיש לו היסטוריה של חסימות מעיים.

הוא יישאר בבית החולים למשך הלילה בהשגחה. בולסונארו אושפז בינואר האחרון עקב חסימת מעיים שנפתרה והוא לא נזקק לניתוח. החסימה הייתה הסיבוך האחרון שלו מדקירות בבטן בעצירת קמפיין בחירות ב-2018.

מאז הוא עבר שבעה ניתוחים עקב הדקירה ולתיקון בקע באזור הפצוע. ביולי אשתקד, לאחר 11 ימים של בעיות במעיים, הוא אושפז עם כאבי בטן חזקים שטופלו ללא צורך בניתוח. בולסונארו, שהחל בקמפיין בחירות לאוקטובר הקרוב, היה אמור להשתתף בפגישה פוליטית של המפלגה הרפובליקנית אך לא הופיע אתמול, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

נשיא ברזיל בית חולים אשפוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד