כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
100% תפוסה בבתי החולים

15 אלף מאומתים חדשים; ירידה במקדם ההדבקה | עדכון יומי

על פי עדכון משרד הבריאות, מקדם ההדבקה(R) מוסיף לרדת ועומד על 1.2%. אתמול נערכו מעל 85 אלף בדיקות קורונה ו17.67% מתוכם התגלו כחיוביות. חשש מקשיים בהתמודדות בתי החולים מול גל התחלואה הקשה הצפוי

15 אלף מאומתים חדשים; ירידה במקדם ההדבקה | עדכון יומי
מחלקת קורונה בביה"ח זיו צילום: דוד כהן, פלאש 90

משרד הבריאות מעדכן הבוקר(שלישי) את נתוני תחלואת הקורונה, על פי העדכון מספר המאומתים החדשים שהתגלו אתמול עומד על 15,088 מאומתים חדשים לנגיף, וזאת מתוך 85,398 בדיקות קורונה שנערכו.

מקדם ההדבקה(R) ממשיך במגמת הירידה בה הוא נמצא בימים האחרונים, ועל פי העדכון עומד מקדם ההדבקה על 1.2%. גם אחוז הבדיקות החיוביות ממשיך לרדת, ולפי עדכון משרד הבריאות מכלל הבדיקות שנערכו אתמול 17.67% היו חיוביות.

עוד מהעדכון הבוקר, ישנם 273 חולי קורונה שמצבם מוגדר קשה, ומתוכם 105 מונשמים. ביממה האחרונה לא נפטרו בני אדם נוספים מהנגיף, ומפרוץ מגיפת הקורונה לפני כשנתיים ועד עתה, נפטרו ל"ע 10,485 בני אדם מנגיף הקורונה.

בתוך כך, נראה כי בימים האחרונים חלה מגמת עלייה באחוז תפוסת המיטות בבתי החולים, ונכון לעכשיו אחוז תפוסת המיטות במחלקות הפנימיות עומד על 96.3%. בבתי חולים רבים ברחבי הארץ יש מעל 100 אחוזי תפוסה, מה שמגביר את החשש כי לא יוכלו להתמודד כראוי מול עלייה בתחלואה הקשה.

עדכון קורונה יומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד