כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פטנט מהודר

"איך לא חשבנו על זה קודם?": פתרון חדשני להכשרת כיריים אינדוקציה לפסח

הכירו את הפתרון האידיאלי להכשרת כיריים אינדוקציה לפסח: סיליפלוס. הוא הרבה יותר פשוט וזול ממה שתחשבו וכמו כל המצאה טובה, תגידו: איך לא חשבנו על זה קודם?

"איך לא חשבנו על זה קודם?": פתרון חדשני להכשרת כיריים אינדוקציה לפסח
סיליפלוס צילום: יח"צ

בכל מטבח חדש שנולד במדינת ישראל מותקנות כיריים אינדוקציה. יש לא מעט סיבות לבחירה באינדוקציה. בין השאר בוחרים בהן גם בשל הנוחות והבטיחות שלהן - הן מתקררות באופן מהיר מאוד לאחר הסרת הסיר כך שסכנת הכוויות פוחתת, וגם בשל הנוחות המירבית - ההפעלה, הכיבוי ובחירת הטמפרטורה נעשות באופן דיגיטלי ובאמצעות לחיצה קלה על משטח טאצ׳ (מגע).

לחצו כאן לרכישה ומידע נוסף אודות משטחי סיליפלוס>>>

לצד היתרונות המובהקים של האינדוקציה - המטבח שמשדר יוקרה וחדשנות - ישנן סיטואציות בהן נוצרות שאלות הלכתיות מסוימות. אבל הפתרון האידיאלי כבר פה, והוא הרבה יותר פשוט וזול ממה שתחשבו, וכמו כל המצאה טובה, תגידו: איך לא חשבנו על זה קודם?

כל מה שהאינדוקציה שלכם צריכה זה משטח הגנה קל ופשוט אותו תניחו מעל משטח הכיריים - שפותר את כל הבעיות ומאפשר להשתמש בכיריים אפילו בפסח.

תתחילו לשנן את השם: סיליפלוס.

החשש הקטן מפני כיריים אינדוקציה מתגבר קלות פעם אחת בשנה - בשבוע של חג הפסח. כיריים של גז ניתן להכשיר לשימוש בפסח באמצעות ליבון, אבל את האינדוקציה מורכב להכשיר, וכך נאלצים בעלי הכיריים החדשניות למצוא פתרונות מסביב.

משטח הסיליפלוס באמת משנה את המציאות הזו. בלי הרכבה מסובכת, בלי התקנה או הזמנת טכנאי, משטח הסיליפלוס העשוי סיליקון פשוט מונח על הכיריים ובכך מפריד בין חמץ לכשר לפסח ובין בשר לחלב.

הפתרון הזה, שמלכתחילה נועד להגן על הכשרות במטבח הביתי, משפר על הדרך את איכות החיים הכללית שלכם. סירים שהונחו על הכיריים בצורה לא זהירה מספיק, עלולים לשרוט את הכיריים ולהרוס את המראה של המטבח כולו. משטח הסיליפלוס מונע את השריטות הללו בעצם ההפרדה בין משטח הכיריים לסיר - ויוצר סביבה נוחה לעבודה, לבישול, ולניקוי.

ישנן סכנות שגלומות במשטחים מהסוג הזה. משטח שלא מיוצר באופן מושלם עשוי להיות דליק או להפוך לנוזלי אחרי שימס על הכיריים. לכן חשוב לקנות משטח שכזה רק מיצרן מוכר, ולא לוותר על אישור של מכון התקנים, מה שמבטיח שמשטח הסיליקון ישמור על הכיריים ולא חלילה להיפך. משטח הסיליפלוס הוא היחיד שקיבל את אישור מכון התקנים הישראלי ובטוח לשימוש.

אז רגע לפני פסח, כשאתם עומלים שבועות לנקות את הבית מכל פירור של חמץ, הסירו מליבכם את הדאגה למשטח האינדוקציה. הזמנה פשוטה של סיליפלוס תגיע עד אליכם הביתה, ותביא איתה איכות בלתי מתפשרת, נוחות, ובטיחות ברמה הכי גבוהה שיש, מבלי להתפשר על כשרות מהודרת.

לחצו כאן לרכישה ומידע נוסף אודות משטחי סיליפלוס>>>

סיליפלוס כיריים אינדוקציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!