י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ה' נתן וה' לקח"

התינוק אברהם סעדיה ז"ל שטבע בצבע הובא למנוחות בנתיבות

המונים קרובים, שכנים ובני משפחה הגיעו לבית העלמין בנתיבות להלוויית התינוק אברהם סעדיה ז"ל שטבע אמש בתוך דלי צבע. אביו, ערן, ספד לו בדמעות והודה לקדוש ברוך הוא על שהפקיד בידיו את התינוק והנשמה הקדושה הזו, "שלא נדע עוד צער עד ביאת גואל צדק", חתם האב

התינוק אברהם סעדיה ז"ל שטבע בצבע הובא למנוחות בנתיבות
הלווית התינוק אברהם סעדיה ז"ל צילום: באדיבות המצלם

בבית העלמין בנתיבות הובא אחה"צ (שלישי) למנוחות, בתום לוויה קורעת לב, הפעוט אברהם סעדיה ז"ל, שטבע אמש בתוך דלי צבע בחצר בית המשפחה. האב, ערן סעדיה ספד ואמר: "ה' שימח אותנו כשהביא לנו תינוק קטן ועכשיו ה' לקח לנו אותו, יהי שם ה' מבורך מעתה ועד עולם ואף אחד מישראל לא יקרה לו עוד שום צער מעתה ועד ביאת גואל צדק, אמן".

מהפרטים שפורסמו אמש עולה כי אברהם ז"ל הוא יצא מהדלת האחורית כשמשפחתו צבעה את הבית ונכנס לדלי - אחותו הילדה מצאה אותו שם וצעקה לעזרה, צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, שבסופן קבע את מותו. "ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה ומכוסה בצבע, וביצענו בו הנשמות תוך ששאבנו את הצבע שחדר לריאות", סיפר הצוות הרפואי שהגיע למקום.

"כשנכנסו לרחבת הבניין ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה ומכוסה בצבע", סיפרו חובשי מד"א מעוז ויברמן ואושר אסולין. "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל ביצוע עיסויים והנשמות תוך כדי שאנחנו שואבים את הצבע שחדר לריאות בעזרת ציוד רפואי מיוחד. המשכנו בפעולות ההחייאה יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ אבל בסופן נאלצנו לקבוע את מותו", הוא הותיר אחריו את הוריו ושבעה אחים ואחיות.

צילומים: יעקב חנינה, רשת העיתונאים הנקודה

נתיבות אברהם סעדיה פעוט נפטר אסון טביעה טביעת ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד