כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
התושבים איבדו את הביטחון

באמצע הריאיון: רביבו עלה לבמה והשמיע לסער את קולות הירי מלוד

ראש עיריית לוד יאיר רביבו עלה היום לבמה בוועידת התאגידים העירוניים והשמיע לשר המשפטים גדעון סער איך נשמע ליל אמש לתושבים בלוד | מוקדם יותר כתב רביבו: "חבל שבית המשפט עדיין לא הצטרף למאבק הצודק בירי הנורא מידי ערב"

באמצע הריאיון: רביבו עלה לבמה והשמיע לסער את קולות הירי מלוד
יאיר רביבו צילום: באדיבות המצלם

שר המשפטים גדעון סער התארח היום (שלישי) בוועידת איגוד התאגידים העירוניים וטען "כי אין מדיניות מרוככת כלפי ערביי ישראל, יש מקומות בארץ ששלטון החוק לא קיים בהם וזה כתוצאה מהזנחה של שנים. כמות הנשק הבלתי חוקי היא בלתי נתפסת". בהמשך עלה ראש העיר לוד, יאיר רביבו, לבמה והשמיע לגדעון סער דרך הנייד צרורות של ירי שנשמעו אתמול בעיר לוד. 

מוקדם יותר היום הודיע רביבו כי צפויה אכיפה נוקשה נגד משפחות הפשע בעיר שמשתמשות בנשק במסגרת סכסוכים. את הדברים אמר לאחר שאתמול בוצע ירי צרורות בתוך שכונת "ס"ח" הנמצאת בכניסה לעיר לוד. הירי הרעיד את שמי לוד ונשמע למרחק.

"ירי אתמול בשכונת ס"ח בשל ויכוח מטופש על שימוש בשביל בין משפחות אלנבארי ומראחלה", כתב ראש העיר רביבו בחשבון הפייסבוק שלו. "משטרת לוד והעירייה מסירות את הכפפות ומודיעות כי משפחות שיורות צפויות לעונשים חמורים ואכיפה נרחבת בבתים ובעסקים של הפושעים. רק חבל שבית המשפט עדיין לא הצטרף למאבק הצודק בירי הנורא מידי ערב".

"אני רוצה להבהיר", הוסיף רביבו. "אין פה מאבק בין יהודים וערבים. יש פה מאבק בין האזרחים הטובים שרוצים לחיות בשקט ובין מיעוט של פושעים שיורים ולא אכפת להם מהזולת. לערבים ויהודים נמאס מהירי".

ראש עיריית לוד גדעון סער יאיר רביבו אירוע ירי תקרית ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד