כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
היענות ציבורית מרשימה

שימו לב: ההרשמה להגרלות דירה בהנחה - הוארכה

אלפי אזרחים שהסתערו על אתר ההגרלות של משרד השיכון במטרה להירשם להגרלת דירה בהנחה גרמו לתקלות רבות ושיבושים באתר מה שהקשה על רבים מהם להירשם לתוכנית | בעקבות זאת הודיע היום שר השיכון זאב אלקין כי יאריך את מועד הרישום | כל הפרטים

שימו לב: ההרשמה להגרלות דירה בהנחה - הוארכה
אילוסטרציה צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90

מועד ההגרלות הוארך: לאור היענות חסרת תקדים של הציבור להגרלה הראשונה של "דירה בהנחה" ולאחר אין ספור דיווחים של גולשים רבים על שיבושים המקשים את רישומם להגרלות באתר, החליט שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, להאריך את המועד האחרון להרשמה להגרלות של תכנית ׳דירה בהנחה' עד יום א' 10.4.2022 בחצות.

נכון להיום, נרשמו למעלה מ-100,000 משקי בית להגרלות. המספר הגדול ביותר אי פעם. 

יש לציין כי המועד האחרון להגשת בקשה לאישור זכאות הוא היום, 29.3.2022 עד חצות. מי שהגיש בקשה לקבלת זכאות עד למועד זה, וזכאותו תאושר, יהיה זכאי להשתתף בהגרלה הקרובה וזאת על אף שהמשרד מחויב לבצע את בדיקת הזכאות להשתתפות בהגרלה רק למי שהגיש בקשה לזכאות עד ליום 20.3.22, בכל זאת הוחלט, לפנים משורת הדין, לעשות את מירב המאמצים ולטפל בבקשות לזכאות שהתקבלו בחברות עד ליום 29.3.22. זאת, במטרה לאפשר למי שהגיש בקשה ויימצא זכאי לממש את זכאותו להשתתף בהגרלה זו. 

למעשה, החל מיום 30.3.22 לא ניתן יהיה להגיש בקשות חדשות להכרה בזכאות לתכנית דירה בהנחה וזאת עד ליום 11.4.22.

הגרלה זו היא הראשונה בסדרת הגרלות של 30,000 דירות שיוגרלו במסגרת דירה בהנחה. זכאים שלא יזכו בהגרלה זו וזכאים חדשים, יוכלו להירשם להגרלות הבאות. 

מיום ההכרזה על הגרלת ה-10,000 יח"ד הוגשו 57,500 בקשות להנפקת תעודות זכאות ואושרו מעל 44,000 זכאויות מדובר על היענות חסרת תקדים בפרק זמן קצר מאוד.

תוצאות ההגרלה יימסרו לזוכים עד סוף חודש מאי.

 

 

דירה מחיר למשתכן הגרלות הנחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד