כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
טרור בבני ברק

עד הראיה מספר: "הוא הסתובב עם רובה ענק וירה לכל עבר, גם למרפסות"

עד ראיה מתחילת האירוע הנורא בבני ברק מספר ל'בחדרי חרדים': "שמעתי פיצוצים, יצאתי למרפסת ראיתי אדם לבוש שחורים מסתובב עם רובה ענק ויורה באחרים, הוא כיוון למרפסת ובנס היה לו מעצור בנשק, חובש שירה באוויר הצליח להבריח אותו" 

עד הראיה מספר: "הוא הסתובב עם רובה ענק וירה לכל עבר, גם למרפסות"
הפיגוע בבני ברק צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

לפחות חמישה בני אדם נרצחו באירוע ירי הערב (שלישי) בשכונת פרדס כץ בבני ברק. מותם של ארבעה מהנפגעים נקבע זמן קצר לאחר מכן. כוחות משטרה גדולים בזירה. הרקע לאירוע נבדק, אולם מתחזק החשד שמדובר בפיגוע לאומני.

עד ראיה, הרב איתי כהן, שהיה במרפסת מעל למקום האירוע מספר ל'בחדרי חרדים': "שמענו פיצוצים חשבתי שהנפצים מפורים עדיין לא נגמרו ויצאתי למרפסת, שמעתי פיצוצים מרחוב השניים למעלה, התקשרתי למשטרה כמובן לא התייחסו, במרפסת פתאום אני רואה אדם לבוש שחורים עם רובה ענק ומכוון לאנשים, בדיעבד מסתבר שהשכן מלמטה שמתפקד כחובש כבר היה שם והמחבל כיוון עליו אבל נתקע לו הנשק, בהמשך הוא כיוון ללמעלה ישר לכיוון המרפסת, מיד שכבתי לרצפה ואז הוא משיך הלאה לכיוון רחוב הרצל, משם לא ראיתי לאן הלך".

אתה יודע האם הוא חוסל? אין לי מושג הוא פשוט המשיך ונעלם במעלה הרחוב

הוא היה רכוב על אופנוע כפי שדווח? לא, הוא הסתובב חופשי

האזינו:

חובש מד"א ליפא הירש, שטיפל בפצועים סיפר: "שמענו את היריות מתחנת מד"א ויצאנו מיד לכיוון. ברחוב הרצל הבחנו בגבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה. הוא היה ללא נשימה וללא דופק עם פצעי ירי. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו. כ- 100 מטר משם בהמשך הרחוב ראינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו, צוות מד"א נוסף שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבי"ח בלינסון כשמצבו אנוש. יחד עם הצוות שהיה איתי המשכנו לזירה ברחוב השניים פינת ביאליק שם ראינו 3 פצועים מחוסרי הכרה, כשאחד מהם בתוך רכב ושניים נוספים שוכבים על המדרכה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין קרא בראיון ל'ערוץ 12': "מבקש מכל תושבי העיר להישאר בבתים כשיש עדיין חוסר וודאות, האנשים שנמצאים בזירה אלו רק כוחות המשטרה ומד"א".

פיגוע בבני ברק עדי ראיה פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד