י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הקבינט יתכנס מחר לדיון בהול

בנט מכנס היערכות ביטחונית; כוננות גבוהה ביותר; צה"ל יסייע

הטרור בישראל: פיגוע שלישי תוך שבוע, ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הביטחון בני גנץ מכנסים דיונים ביטחוניים • הקבינט הביטחוני יתכנס מחר | המשטרה מעלה כוננות לדרגה הגבוהה ביותר | בנט: "כוחות הביטחון פועלים. נילחם בטרור בהתמדה, בעיקשות וביד ברזל" | נתניהו: "חייבים לפעול בנחישות"

בנט מכנס היערכות ביטחונית; כוננות גבוהה ביותר; צה"ל יסייע
ראה"מ נפתלי בנט צילום: רועי אברהם, לע"מ

גל הטרור בישראל: בעקבות הפיגוע השלישי תוך שבוע, במערכת הביטחון פותחים בכוננות של גל טרור ששוטף את הארץ, ראש הממשלה ושר הביטחון מכנסים דיוני חירום.

הערב (שלישי) יקיים ראש הממשלה נפתלי בנט התייעצות ביטחונית בהולה בהשתתפות שר הביטחון, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, מפכ"ל המשטרה וגורמים נוספים.

גם שר הביטחון כבר קיים דיון ביטחוני ראשוני יחד עם הרמטכ״ל, ראש אמ"ן וראש השב"כ, המשך לדיונים שהוא קיים בימים האחרונים.

המשטרה מעלה כוננות לרמה הגבוהה ביותר

בעקבות האירוע הנחה מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי על העלאת כוננות משטרת ישראל לגבוהה ביותר. משומר החומות לא היינו ברמת כוננות מהסוג הזה.

החל ממחר כל המפקדות המשימתיות המחוזיות של המשטרה יעסקו בביטחון שוטף - המשמעות שמשטרת ישראל תעצור בשלב זה את רוב פעילותה ותתמקד בסיכול טרור, נוכחות ברחובות ואבטחת אזרחים.

בנוסף הורה המפכ"ל על תגבור של אלפי שוטרי מטה את השטח במשימות של אבטחת מוסדות חינוך, תחנות מרכזיות ומקומות הומי קהל.

בנוסף תעבור משטרת ישראל למתכונת פעילות שלדית - 2 משמרות ביממה של 12 שעות כל משמרת, מה שיאפשר הפעלה גדולה יותר של שוטרים.

בהנחיית שר הביטחון גנץ, צה"ל יסייע למשטרה בתגבור הכוחות ברחבי הארץ.

בנט ונתניהו מגיבים לפיגוע

ראש הממשלה הגיב שעתיים אחרי הפיגוע וכתב: "ישראל ניצבת בפני גל טרור ערבי רצחני. כוחות הביטחון פועלים. נילחם בטרור בהתמדה, בעיקשות וביד ברזל. הם לא יזיזו אותנו מכאן. אנחנו ננצח".

שעה קודם לכן, הגיב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ומסר: "ערב עצוב וקשה מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואת הפצועים. מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח", נתניהו קרא לממשלה, "חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון".

ישיבת היערכות נפתלי בנט פיגוע בבני ברק ישיבת קבינט כוננות שיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד