כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
כך תנהגו עם הילדים

רובינשטיין: מחר לימודים כרגיל, האבטחה תתוגבר בכל העיר

ראש עיריית בני ברק יצא לזירת האירוע מיד עם הדיווח הראשוני וקרא: "אני אומר לתושבים שיש חוסר ודאות - להישאר בבתים ולהקשיב להוראות כוחות הביטחון, הוראתי לתגבר את כל הכוחות ליד מוסדות הלימוד ופטרולים של כוחות המשטרה לאתר עובדים בלתי חוקיים" 

רובינשטיין: מחר לימודים כרגיל, האבטחה תתוגבר בכל העיר
ילדים בדרך לבית הספר צילום: דוד כהן, פלאש 90

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, הנחה את צוותי אגף הרווחה להושיט סיוע נרחב למשפחות נפגעי האסון הנורא בעיר, לדרישת ראש העיר, משטרת ישראל ואגף הביטחון והשיטור העירוני, יבצעו מחר סריקות וביקורות הדוקות בכל אתרי הבניה בעיר, על מנת לשלול הימצאות שב"חים.

על פי הודעת עיריית בני ברק, תתוגבר האבטחה סביב כל מוסדות החינוך בכל רחבי העיר, בהתאם להנחיות והלימודים מחר יתקיימו בעזרת השם כרגיל.

רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק, סיפר מוקדם יותר ב'חדשות 12': "אני ליד האירוע ממש בזירה עצמה ויש פה עשרות אנשים שדואגים. אני אומר לתושבים שיש חוסר ודאות - להישאר בבתים ולהקשיב להוראות כוחות הביטחון, אם יש פה אזרחים - לחזור הביתה".

הוראות לתושבים כיצד לנהוג עם הילדים.

אחרי שני הפיגועים בחדרה ובבאר שבע כל הגורמים הביטחוניים והמדיניים מיקדו את תשומת הלב במזרח ירושלים ובאזור יהודה ושומרון: בכיר ישראלי אמר כי "לשם צריכות להיות נשואות העיניים", אך הערב התרחש פיגוע נוסף בפנים הארץ. מדובר בצבר האירועים הכי חמור שראינו פה בשנים האחרונות לפחות ברמת הקטלניות.

בעקבות הפיגוע הנחה המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי על העלאת כוננות משטרת ישראל לגבוהה ביותר. משומר החומות לא היינו ברמת כוננות מהסוג הזה. החל ממחר כל המפקדות המשימתיות המחוזיות של המשטרה יעסקו בביטחון שוטף - המשמעות שמשטרת ישראל תעצור בשלב זה את רוב פעילותה ותתמקד בסיכול טרור, נוכחות ברחובות ואבטחת אזרחים.

בנוסף הורה המפכ"ל על תגבור של אלפי שוטרי מטה את השטח במשימות של אבטחת מוסדות חינוך, תחנות מרכזיות ומקומות הומי קהל.

בנוסף תעבור משטרת ישראל למתכונת פעילות שלדית - 2 משמרות ביממה של 12 שעות כל משמרת, מה שיאפשר הפעלה גדולה יותר של שוטרים.

פיגוע בבני ברק אברהם רובינשטיין לימודים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד